دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3

Silent Hill Downpour | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۳/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/ترسناک
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30565
حجم فایل: ۴٫۳۷ GB

نقد و بررسی بازی :

شخصیت اصلی داستان که Murphy Pendelton است، با چند نفر دیگر در زندان قرار دارد و قصد دارد که خود را از زندان آزاد کند، بازی از جایی شروع می شود که آن ها سوار یک اتوبوس می شوند. اتوبوس به حرکت خود ادامه می دهد و از Silent Hill هم می گذرند، اما در مسیر راه این اتوبوس چپ می کند و Murphy Pendelton و چند نفر دیگر از اتوبوس خارج می شوند. آن ها نمی دانند چه اتفاقی قرار است برای آن ها رخ دهد، ولی اگر از قبل می دانستند، شاید آرزو می کردند که تا ابد در زندان بمانند و شکنجه بشوند تا این که به این موقعیت دچار شوند. داستان بازی قابل قبول می باشد و دوباره توانسته است شما را به خوبی وارد فضای سایلنت هیل کند. دیالوگ های خوب بازی بعضا موجب کنجکاوی و بعضا موجب سردرگمی و به فکر فرو رفتن شما میشوند. روایت داستان بازی نیز عالی میباشد و خیلی با طومئنینه و آرام منتقل میشود. نحوه ی واکنش افراد نسبت به وقایع رخداده طوری است که شما را به هر قضیه ای مشکوک میکند. دوباره سعی شده تا بین شخصیت های بازی رابطه ای خاص برقرار باشد. تشخیص گناهکار و بیگناه کار سختی است که تا آخرین دقایق بازی شما را بلاتکلیف خواهد گذاشت. وقایعی که در بازی رخ میدهد به سختی علائمی برای نتیجه گیری نهایی در اختیار شما قرار میدهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در رابطه با بخش گرافیکی بازی تنها کافی است تا نگاهی به تصاویر منتشر شده از بازی بندازید. متاسفانه سازندگان بازی به هیچ وجه نتوانسته اند تا از قابلیت های Unreal Engine 3 استفاده ی لازم را بکنند و محصول نهایی از نظر گرافیکی یک عنوان معمولی و در برخی از صحنه ها ضعیف است. علاوه بر گرافیک کلی بازی افکت های به کار رفته در آن مانند آتش، مه، و آب نیز تعریف چندانی ندارند و به راحتی در برابر دیگر عناوین روز شکست می خورند. تنها عواملی که گرافیک بازی را سرپا نگه می دارند نورپردازی و هم چنین رنگ بندی نسبتا خوب محیط بازی است. نورپردازی بازی با اتمسفر محیط کاملا هم خوانی داشته و بازیباز را به خوبی با محیط بازی پیوند می دهد. بر خلاف بخش گرافیک بازی، صداگذاری و موسیقی در آن بسیار کامل و پخته صورت گرفته است. صداگذاری شخصیت ها چه شخصیت های اصلی و چه فرعی توسط صداپیشگان حرفه ای صورت گرفته است و به خوبی با ظاهر شخصیت ها هماهنگ است. علاوه بر صداگذاری شخصیت ها صداگذاری محیط نیز به زیبایی انجام شده است و به خوبی حس موجود در محیط را منتقل می کند. در کنار صداگذاری موسیقی بازی قرار دارد. موسیقی بازی از دو زاویه قابل بررسی است. یکی مقایسه آن با کار های استاد یامائوکا و دیگری بررسی موسیقی های بازی با توجه به انطباق آن ها با بازی. اگر بخواهیم کار های آقای لیشت را با یامائوکا مقایسه کنیم متوجه تفاوت بسیار در سبک کاری این دو خواهیم شد، این جاست که خوب و یا بد بودن اثر به سلیقه ی شخص مقایسه کننده بر می گردد که کدام یک را برگزیند. اما اگر بخواهیم موسیقی ها بازی را جدا بررسی کنیم خواهیم دید که به خوبی با اتمسفر بازی هماهنگ بوده و همان ای است که سازندگان وعده اش را داده بودند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Downpour برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Konami