دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3

Silent Hill Homecoming | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۹/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/ترسناک.۰٫ 
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 3.55
ایدی بازی : BLUS30169
حجم فایل: ۴٫۲۸ GB

معرفی بازی :

هنگامی که بازی Resident Evil منتشر شد توانست تحولی جدید در سبک بازی های ترسناک به وجود بیاورد، زیرا به جای دنبال کردن داستان هایی مانند ارواح، خانه های جن زده و سایر داستان های کلیشه ای، با تکیه بر داستانی قوی و تا حدی واقعی و خلق گروهی جدید دشمنانی به نام Zombie به راحتی توانست در میان تمام بازی های سبک Horror-Survivor حرف اول را بزند. تا اینکه در سال ۱۹۹۹ شرکت کونامی(Konami) به سفارش شرکت Sony Play Station بازی Silent Hill را که اولین و شاید زیباترین بازی از این سری بود را وارد بازار کرد. بازی که توانست شانه به شانه بازی Resident Evil جای خود را در میان بازی های این سبک باز کند. <strong>Silent Hill Homecoming در واقع پنجمین نسخه از سری بازی های زیبای Silent Hill می باشد که توسط استودیوی Double Helix Games ساخته شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

کلا تمامی سری های سایلنت هیل گیم پلی فوق العاده ای(در مقایسه با رقیبشون یعنی رزیدنت اویل) نداشته اند ولی قابل قبول بوده اند.در این قسمت هم روال کار همین بوده. یعنی گیم پلی در این بازی (قابل قبول)بوده. اولین نکته ی گیم پلی بازی، سیستم مبارزات هست که در این بازی خوب روی این موضوع کار شده و این رو هم باید در نظر داشته باشید که کاراکتر اصلی بازی در ارتش بوده پس نتیجه میگیریم که مبارزات در این سری از سایلنت هیل جذاب تر هست. نکته ی دیگر معماهای بازی هست. معماها بسیار پیچیده هستند و بعضی مواقع شما رو سردرگم میکنند ولی سخت نیستند و فقط نیاز به حوصله و هوش زیاد دارند. مبارزات با سلاح گرم هم در حد قابل قبولیست و شما میتوانید با نشانه روی دشمنان را از پای در اورید. طراحی شخصیت ها هم خوب هست ولی دو سه تا از شخصیت ها در بازی کمی خشک و بی روح هستند. کنترل شخصیت بازی و دید بازیکن نسبت به محیط هم در حد خوبی است ولی از ان چه که انتظار داشتیم فاصله دارد .یکی دیگر از ویژگی های گیم پلی بازی ارتباط بر قرار کردن شما با افراد دیگر در بازی است. برای مثال شما وقتی با یکی از شخصیت های بازی برخورد میکنید میتوانید از اون سوال بپرسید یا به او سلام کنید. برای ذخیره کردن بازی هم باید روبروی طرحی که روی دیوار ها به رنگ قرمز کشیده شده است یروید.به طور کلی گیم پلی بازی از حد متوسط بالاتر هست و میتونیم بگیم در حد خوبی قرار داره. نکته ای دیگر که در این میان واقعا جای تحسین دارد، ترکیب نور و مه بخصوص در محیط های باز است، زیرا با حرکت شما در این محیط ترکیب پرتوهای نور و مه صحنه ای بسیار زیبا خلق می شود و ذرات نور کاملا در بین ذرات مه به خوبی قابل لمس است. فریم ریت در اغلب صحنه ها معمولا ثابت است ولی گاهی با ازدیاد دشمنان در صحنه های مه آلود و با وجود نور روشن مقداری از این میزان کم می شود که با خاموش کردن چراغ قوه می توان تا حدودی آن را بهبود بخشید. طراحی شخصیت ها در بازی علی الخصوص دشمنان بسیار خوب کار شده است. جزییات صورت و بدن دشمنان مخصوصا در Feralها(نوعی حیوان شکاری وحشی) با دقت انجام شده و این نکته وقتی بیشتر نمایان است که شما به آنها ضربه ای را نیز وارد کنید، در این هنگام دقیقا با همان عمق ضربه ای که به آن ها وارد می کنید زخمی در بدن آنها ایجاد می شود. البته اشکالی نیز در این میان وجود دارد و آن افکت خون در بازی است. خون در بازی بسیار مصنوعی و ضعیف کار شده است، یعنی گاها وقتی به دشمنان ضربه می زنید خون کاملا صورتی و در بعضی اوقات خونی کاملا سیاه به بیرون می پاشد و نکته دیگر این است که این خون پاشیده شده به هیچ عنوان روی زمین نمی پاشد. طراحی سایه ها هم نسبتا خوب ولی متاسفانه باز هم قدیمی است و از روش قدیمی، یعنی از ترکیب چند عدد مثلث و مستطیل برای رسم سایه ها استفاده شده است و کاملا تیزی در آن به چشم می خورد ولی در عین حال کاملا هماهنگ با اجسام و زاویه نور عمل می کند. نکته دیگر که باید به آن اشاره کرد تخریب پذیری محیط است که بسیار محدود و در حد صفر است و فقط محدود به شکستن چند عدد شیشه و یا بریدن اجسام به منظور عبور از آنهاست. در این بازی هیچ چیز، چه سبک و چه سنگین قابلیت حرکت نداشته و در اثر برخورد هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند، گویی تمام اجسام با میخ به زمین دوخته شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill Homecoming برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود 

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده : Double Helix Games