دانلود بازی SimCity برای PC

SimCity | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SimCity برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor1911 با فرمت ISO |

| Update v10.1 به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۳/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی/شبیه سازی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۱۵ GB

اطلاعات بازی :

بازی simcity از اولین سری بازی های شبیه سازی است به لطف استدیو Maxis این بازی به مشهورترین و یکی از پرطرفدار ترین سری بازی های هم سبک خود تبدیل شده است. یکی از شروط اصلی اجرای عنوان جدید این سری، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت بود. که با اپدیتی که جدیدا برای این بازی منتشر شد امکان بازی کردن آفلاین را برای بازیکنان SimCity فراهم آورد که همین امر باعث شد بازی بعد از چند ماه از انتشار کرک شود. در این بازی شما به عنوان یک شهردار جدید باید شهری پر رونق و زیبا بسازید. شما باید مناطق مسکونی، تجاری و تفریحی در شهر قرار دهید تا جمعیتاتان حفظ شود اما این تنها هدف شما نیست در این بازی همونطور که انتظار می رفت تنوع بسیار زیادی وجود دارد تا بازیکنان زود خسته نشوند. بازیکنان می توانند در حوزه های مختلف مانند نجاری ، حفاری نفت و یا تولید تخصص داشته باشند تا به مجوعه ای از پاداش ها برسند اگر بخواهید می توانید با یک کلیک منطفه ای را خراب کنید یا اگر نیاز به ساخت یک استادیوم داشته باشید با دو کلیک یک استادیوم بزرگ بسازید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

وقتی شهرستان شما رشد کند مشکلاتش هم رشد خواهد کرد که باید به آنها رسیدگی شود. شما به عنوان شهردار باید از وقوع ترافیک ها جلوگیری کنید و مسیر های جایگزین بسازید که باعث ایجا ترافیک نشود، اگر خانه ای آتش گرفت باید سریعا آتش نشان در آن منطقه اعزام شود تا خرابی به بار نیارد،باید به بی خانوار ها کار دهید. همچنین وقتی شهرتان رشد کرد موقعیتی خوبیست که با شهرداران دیگر ارتباط بر قرار کنید به ویژه وقتی که تجارت ، گردشگری و صنعت شما پیشرفت قابل ملاحظه ای می کند. صدا گذاری در این بازی فوق العاده دقیق است و این به لطف موتور جدید GlassBox می باشد که به کوچیک ترین جزئیات هم توجه کرده است. صدا پرندگان ، صدای هوایپما را به خوبی درک می کنید و این صدا ها نسبت به فاصله شما با مکان مورد نظر کم و زیاد می باشد مثلا اگر به محیط زوم کنید صدای ماشین ها ، مردم ، ساخت و ساز و حیوانات و … را می شنوید. موتور جدید و انحصاری شرکت Maxis که به نام GlassBox شناخته شده است توانایی ایجاد گرافیکی خارق العاده رو دارد. همونطور که در صداگذاری به این موتور اشاره شد در گرافیک این موتور نقش اصلی را ایفا می کند. این موتور قابلیت ایجاد یک شبیه ساز حرفه ای و کاملا گرافیکی را به شما می دهد به گونه ای که در نسخه های قبلی این بازی دیده نمی شد. شهروندان ، ساختمان ها ، اتومبیل ها و سایه گذاری در این بازی به لطف این موتور قدرتمند واقعا عالی است و نمونه اش در هیچ شبیه سازی دیده نشده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی SimCity برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SimCity برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SimCity برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SimCity برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SimCity برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SimCity برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

Update v10.1

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Maxis