دانلود بازی Sinister Fate v1.21.1 برای اندروید

Sinister Fate | تاپ2دانلود

دانلود بازی Sinister Fate v1.21.1 برای اندروید

|تست شده بر روی دوگوشی  samsung galaxy grand dous و htc cha cha|

|همراه با نسخه مود شده|

ژانر : اکشن و ارکید

حجم: ۱۰۳ مگ

ورژن : ۱٫۲۱٫۱

اطلاعات نسخه : مود شده (دارای گلد بینهایت)

اندروید : ۲٫۳ و بالاتر

اطلاعات بازی :

این بازی با عکس هایی خیره کننده و انیمیشن slg کلاسیک  میباشد که مسلما در این زمان برای گیمرهای اندرویدی به صورت یک انقلاب تلقی میشود.شما در  این بازی زیبا و مهیج دارای ۶  انتخاب هستید که عبارت اند از: شوالیه, مگ , کمانگیر, دیانورد و swordman میباشید که میتوانید ان ها را انتخاب کنید و بازی را با انها اغاز کنید و دارای ۶ امتیاز که عبارت اند از : C، B، A، R، SR، SSR. و بیش از ۴۰۰ عدد سلاح بسیار قدرتمند و ۵۰ مهارت برای قدرتمند و سفارشی کردن تیم خود وجود دارد.بازی بیش از ۲۰ دستاورد درارد که بعد از اتمام ان ها به شما جایزه و پاداشی تعلق میگیرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر بازی :

 

Sinister Fate | تاپ2دانلودSinister Fate | تاپ2دانلود

 

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

اموزش :

در ابتدای بازی یک پیام چینی برای شما نمایش داده میشود که گزینه ایی در زیر ان قرار دارد که ان را انتخاب میکنید و وارد بازی میشود. در ابتدای بازی با ssr بازی میکنید که باید به کمک های راهنما گوش فرا دهید. باید شخصی که در مقابل شماست را بکشید تا به مرحله بعد وارد شوید.

 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود فایل نصبی با لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:گوگل پلی