دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3

SIREN Blood Curse | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۰۷/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/ترسناک
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BCES00294
حجم فایل: ۸٫۱۸ GB

اطلاعات بازی :

بازی Siren در سال ۲۰۰۸ به صورت انحصاری توسط کمپانی SCEA برای کنسول PS3 منتشر شد. Siren جزو بازی هایی محصوب میشود که با درک درست داستان میتوان ترس پنهان را یافت و از آن لذت برد. داستان بازی از اینجا اغاز میشود که یه سری افراد یک روستایی در کشور ژاپن طبق یه فرقه مذهبی که وجود داشته تصمیم به کاری عجیب میزنند. روستاییان باید کودکی را در کلیسایی که ساخته بودند میکشتند. و پس از انجام این کار آنها دچار یک عذاب و یک حادثه وحشتناک میشوند به طوری که مردم به یک موجودات خون آلود تبدیل میشوند و شهر پر میشه از تاریکی و در این بین ۸ نفر هستند که شاهد این قتل بودند و حالا در بین مردم نفرین شده در روستایی تاریک گیر افتاده اند و حال میخواهند راهی برای نجات خود پیدا کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

نویسنده بازی و کارگردان سعی بر این داشته اند که فضای بازی واقعی جلوه کند و از حقیقت دور نباشد و به مخاطب احساسی وارد کند که خود را در بازی ببیند و ترس واقعی را در وجودش ریخته شود. گرافیک بازی بسیار خوش ساخت وبسیار ظریف کار شده است ساخت آب و رودخانه ها بسیار طبیعی هست و همچنان شما اگر دقت کنید بخار از آن بلند میشود. طراحی کاراکتر های اصلی بازی بسیار دقیق کار و حرکت لب ها و پلک زدن چشم ها هم طبیعی است و میتوان از روی چهره آنها فهمید که بر روی این نکته دقت حرف اول را میزند. نکته جالب در این گرافیک این بازی این است که طراحی دشمنان نسبت به کاراکتر های اصلی بازی بسیار خوب طراحی شده وشما فرق طراحی بین آنها نمی بینید که این نکته قابل توجه است. فضای مه آلود شهر جالب هست و با وجود نور باز هم تاریکی در آن حس میشود سازندگان مه را در بازی طوری ساخته اند که شما با دیدن فضای روستا آن را متروکه حس میکنید. همانطور تاریکی را با دقت خاصی ساخته شده به طوری که شما وقتی در فضایی تاریک هستید فقط میتوانید تا فاصله ای از خود را مشاهده کنید که نور چراغ قوه شما روشن کند و فضای کنار و پشت کاملا تاریک است و این امر نشان میدهد که چقدر سازنگان بازی قصد بر واقعیت نشان دادن این بازی داشته اند. طراحی اسلحه و همینطور وسایل دفاعی همچون بیل و تبر قابل قبول هستند و حتی میتوان در ضربه زدن انواع آنها دقت کرد و فرق را بین آنها دید. در کل میتوان گفت فضای شهر کاملا ترس اور است و ما را به یاد تپه خاموش می اندازد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SIREN Blood Curse برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:SCE Japan Studio