دانلود بازی Skate 3 برای XBOX360

Skate 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Skate 3 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۵/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۵٫۸۲ GB

معرفی بازی :

باری دگر یک بازی ورزشی در سبکی جذاب توسط کمپانی بزرگ EA منتشر شد و اینبار شبیه ساز اسکیت را برای شما ایجاد کرده است . این بازی که Skate 3 نام دارد شما را به شهر های بزرگ و شلوغ دنیا می برد تا در موانع و ساخت و ساز های ان به اسکیت بپردازید و از آن لذت ببرید . بازی در ۳ مد تک نفره ، چند نفره و چند نفره آنلاین قابل اجراست که هر کدام هیجانی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورند . بازی دارای دو حالت Easy Mode و Hardcore Mode می باشد که در حالت Hardcore Mode نیاز به توانایی ها و تجربه بالا برای انجام حرکات مختلف مانند چرخاندن اسکیت و … دارید . می توانید این توانایی ها را در حالت ساده نیز تمرین و بدست آورید . یکی دیگر از قابلیت های بسیار دوست داشتنی این بازی امکان ایجاد پارک های اسکیت است که می تواند بازی را برای شما بسیار جذاب تر کند و مانع از کسل کننده شدن آن شود . شما به راحتی قادر خواهید بود تا پارک های مختلف و حتی پارک های اطراف خانه خود را شبیهسازی کنید و در آن ها به اسکیت بپردازید . این بازی قابل انجام در ۳ حالت مختلف ۱-Up و Domination و Own The Lot است که در هر کدام بازی به شیوه ای خاص اجرا خواهد شد . به عنوان مثال در حالت ۱-Up مدت زمانی به شما اختصاص داده خواهد شد که طی آن باید امتیاز های مورد نظر را جمع آوری کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Skate 3 :

Skate 3 | تاپ 2 دانلود Skate 3 | تاپ 2 دانلود Skate 3 | تاپ 2 دانلود Skate 3 | تاپ 2 دانلود Skate 3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: EA Black Box