دانلود بازی Skulls of the Shogun برای XBOX360

Skulls of the Shogun

دانلود بازی Skulls of the Shogun برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: استراتژیکی
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱۹۹ MB

بازی های استراتژی نوبتی معمولا روی رایانه های شخصی منتشر می شوند اما این بار دارندگان X360 نیز می توانند از یک عنوان زیبا در این سبک لذت ببرند. Skulls of the Shogun یک بازی استراتژی است که در دوره خان سالاری ژاپن اتفاق می افتد و شخصیت های آن همگی مردگان متحرک هستند! داستان بازی بسیار ساده و سر راست است؛ یک ژنرال نظامی ژاپنی، در یکی از نبردهای خود مورد خیانت قرار می گیرد و به قتل می رسد. روح وی پس از مرگ درمیابد که فرد خائن به او نیز کشته شده است، بنابراین با ارتشی از مردگان برای گرفتن انتقام و نابود کردن خیانتکار وارد نبرد با دشمن می شوند. همان طور که می بینید داستان نیز مانند ظاهر بازی کاملا بی تکلف است و بدون پیچیدگی خاصی روایت می شود، اما در عوض سازندگان در بخش گیم پلی چیزی کم نگذاشته اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Skulls of the Shogun تفاوت های زیادی با سایر استراتژی های نوبتی دارد. مثلا برای کنترل واحد ها خبری از سیستم جدولی متداول در این بازی ها نیست و شما می توانید به طور مستقیم واحد مورد نظر خود را جابه جا کرده و هدایت نمایید. هر کدام از واحد های تحت اختیار شما قادرند کارهای مختلفی انجام دهند. مثلا می توانند به واحد های دشمن حمله کنند و یا از نیروهای خودی دفاع نمایند. همچنین می توانید برای ساخت تجهبزات و ساختمان ها از آنها استفاده کنید. برای انجام حرکات محدودیت خواهید داشت، چرا که هر کدام از کارهای شما از قبیل حرکت دادن واحدها، حمله، دفاع و … نیازمند داشتن طومار ها و خرج کردن آنها است. بازی دارای سه کلاس ژنرال، سامورایی و راهب است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصربه فردی دارند. ارتقای واحدها با نابودی سایرین محقق می شود، بدین معنی که وقتی یک واحد از بین می رود، از خود جمجمه باقی می گذارد و دیگر واحدها با خوردن این جمجمه ها می توانند قدرت های خود را افزایش دهند. بازی دارای بخش چند نفره نیز هست که تا چهار بازیباز می توانند در آن به صورت آفلاین و یا شبکه ای به رقابت بپردازند. ضمن اینکه حالت های مختلفی برای این بخش در نظر گرفته شده است. Skulls of the Shogun یک استراتژی خوب و قابل احترام است و انجام آن به همه دوست داران این سبک توصیه می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Skulls of the Shogun برای XBOX360

دانلود بازی Skulls of the Shogun برای XBOX360

دانلود بازی Skulls of the Shogun برای XBOX360

دانلود بازی Skulls of the Shogun برای XBOX360

راهنمای نصب :

فولدر بازی را به آدرس HDD:/Partition3/Content/0000000000000000/ موجود در هارد منتقل نمایید .

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ۱۷-BIT