دانلود بازی Sonic & All-Star Racing Transformed برای PS3

دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3

دانلود بازی Sonic & All-Star Racing Transformed برای PS3

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.21 ، ۴٫۳۰ |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۱/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: مسابقه
نوع: دی وی دی کامل
زبان: انگلیسی
نرم افزار: CFW4.21، ۴٫۳۰
حجم فایل: ۳٫۴۲ GB

 سونیک خارپشت و همه بقیه بازیگران عالی SEGA از شخصیت های جاده دوباره در این عاقبت به بازی ضربه مسابقه. صوتی همه ستاره مسابقه تبدیل وسایل نقلیه تبدیل ارائه می دهد، شخصیت نام تجاری جدید، و قاتل همه ستاره ها، حرکت می کند! پس از موفقیت های بزرگ از مسابقه صوتی و سگا همه ستاره، شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند تبدیل خودروهای طراحی شده را به استفاده از زمین متفاوت است. خط تا بر روی بخشی و همه ستاره مسابقه شبکه تبدیل می بیند مورد علاقه های SEGA – از جمله سونیک خارپشت، دکتر Eggman و AiAi – به نبرد علیه برای تازه واردین است که عبارتند از: توده ابری که حاشیهاش سفید است و قبل از رعد و برق در اسمان ظاهر میشود Gilius تبر طلایی و Vyse از آسمان Arcadia.Features بازگشت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

گوی های آتشین ترانسفورماتور. شما نژاد غیر معمول ترین را پیدا کنید. هر یک از شرکت کنندگان – ماشین منحصر به فرد، که در درخواست از خلبان می تواند به نوبه خود به یک ماشین، قایق یا هواپیما نرسیده است. برای اداره هر یک از فرم، نیاز به یک رویکرد متفاوت است، و به موفقیت باید همه آنها را به کارشناسی کارشناسی ارشد.
Expendables روروک مخصوص بچه ها. در ستاره مسابقه بخشی و همه ستاره تبدیل شامل بیش از دو دوجین شناخته شده قهرمانان است. کجا دیگر می تواند شما را ببینید که چگونه در یک مسیر همگرا جوجه تیغی آبی، یک میمون، یک دزد دریایی و یک کوتوله با یک تبر بزرگ؟
البته غیر قابل پیش بینی است. مسابقه در زمین، دریا و هوا ادامه می یابد برای ۱۶ مسیر به صورت پویا در حال تغییر است، طراحی شده در سبک بازی معروف SEGA. به دنبال راه های اطراف، جمع آوری پاداش و اجتناب از خطرات – تنها راه برای رسیدن به پیروزی.
همه خوب است. در اختیار شما – زرادخانه از سلاح های ویرانگر. با این حال، شما را امتحان کنید و یاد بگیرند که چگونه به هدف، شلیک، طفره رفتن و جلوگیری از حملات حریف است. بازی و حرکت های خاص، که در حال حاضر حتی بهتر از قبل بود.
با دوستان. این زمان برای گرفتن حتی با رقبای قدیمی و چالش های جدید است. حالت شبکه صوتی و مسابقه همه ستاره تبدیل به یکی از هشت سواران فورا به آهنگ. شما در حال انتظار برای انواع مختلف آزمون، از جمله جایزه بزرگ، عرصه های مبارزه و حتی مسابقات قهرمانی جهان باور نکردنی است.

نام تجاری جدید محیط های پویا و آهنگ: با الهام از SEGA تاریخ بازی های نامی، آهنگ های اژدها کانیون (PANZER سواره نظام شهرت) و مشکل معبد میمون سوپر بال است.

به طور کامل تبدیل وسایل نقلیه: به عنوان مسابقه بازیکنان در سراسر زمین، هوا و دریا، وسایل نقلیه خود را به صورت پویا از اتومبیل تبدیل، قایق، هواپیما، هر خودرو منحصر به فرد برای تکمیل شخصیت خود را سفارشی.
ALL-ستاره حرکت می کند: در قسط اول از این بازی فوق العاده محبوب، حرکت همه ستاره را بازگشت با یک نام تجاری جدید مکانیک است که قدرت های بالا بیشتر از جسورانه مسابقه.
سلاح نمایشگاه سیستم: در سیستم جدید، تضمین می کند که سلاح می تواند مسدود شده یا طفره رفت یک بار به دست آوردن مهارت های لازم برای انجام این کار به شما در ایجاد یک تجربه مسابقه منحصر به فرد برای هر بازیکن است.
افزایش چند نفره: بازی با تا هشت نفر در حالت چند نفره (آنلاین)

تصاویر محیط بازی :

 

دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3

دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3

دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3

دانلود بازی Sonic & All Star Racing Transformed برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SEGA