دانلود بازی South Park The Fractured But Whole برای PC

دانلود بازی South Park The Fractured But Whole برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEPUNKS با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۱۰/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۵٫۹۱ GB

معرفی بازی :

South Park: The Fractured but Whole یک بازی سرگرم‌کننده و مفرح با محوریت مجموعه South Park است. South Park: The Fractured but Whole در ادامه داستان قبلی خود یعنی The Stick of Truth است. قطعا اگر انیمیشن‌های South Park را تماشا کرده باشید، با نوع طنز خاص آن آشنا هستید که تقریبا به هیچ‌کس و هیچ‌چیزی رحم نمی‌کند و از طرفی دیگر در قالب طنز، به یک سری مشکلات نیز می‌پردازد. این مساله در South Park: The Fractured but Whole هم وجود دارد و طنز بازی به شکلی است که در لحظات زیادی از آن قادر نخواهید بود جلوی خنده‌تان را بگیرید. همچنین در طول بازی، موارد زیادی دست‌مایه شوخی‌های اثر قرار گرفته‌اند؛ از مورگان فریمن، بازیگر مطرح سینما که یک مغازه اغذیه فروشی در بازی دارد گرفته تا ابرقهرمان‌های دی‌سی و مارول و جهان سینمایی آن‌ها! به‌علاوه بازی در لا‌به‌لای صحنه‌های طنز و شوخی‌هایش، به یک سری مشکلات و موارد هم می‌پردازد که می‌توانند مخاطب را وادار به فکر کردن در مورد یک سری مسائل کنند؛ مسائلی مثل برخورد نژادپرستانه با افراد رنگین پوست یا مشکلاتی که یک بچه مبتلا به دیابت می‌تواند داشته باشید!

با وجود اینکه در بازی چیز‌های نامرتبط زیادی از موجودات فضایی گرفته تا نینجا‌ها و شخصیت‌های عجیب و غریب خواهید دید، اما یکی از نقاط قوت South Park: The Fractured but Whole این است که با وجود این همه عناصر عجیب و غریب، موفق می‌شود داستانی منسجم و بسیار خوب را روایت کند. داستانی که نه آنقدر مسخره می‌شود که بتوانیم آن را سطحی بنامیم و نه آنقدر خودش را جدی می‌گیرد که به حس طنز موجود در بازی ضربه بزند. بلکه در عوض با داستانی طرف هستیم که به موقع حس و حال طنز پیدا کرده و به موقع با پیچش‌های جالبی، مواردی جدی را بهمان ارائه می‌کند. داستان بازی در مورد دو گروه از بچه‌های شهر South Park است که نقش ابرقهرمان‌ها را ایفا می‌کنند و در ابتدا دوست هم بودند. اما پس از اینکه برنامه‌های رهبرشان برای یک جهان سینمایی با استقبال همه اعضا رو‌به‌رو نمی‌شود، گروه به دو دسته تقسیم شده و یک جنگ داخلی بین آن‌ها شکل می‌گیرد! این وسط شخصیت اصلی بازی هم پسری است که با نام «بچه جدید» شناخته می‌شود و همراه با والدینش به‌تازگی به شهر آمده و حال عضو یکی از این دو گروه شده است. داستان بازی از یک درگیری ساده بین این دو گروه شروع می‌شود اما به مرور زمان اتفاقات بزرگ‌تری هم در بازی رخ می‌دهند و در مجموع شاهد داستان خیلی خوبی در South Park: The Fractured but Whole هستیم که جذابیت آن تا انتهای بازی حفظ شده و به یک پایان‌بندی خوب از جنس ساوت پارک هم ختم می‌شود. اما علاوه بر اینکه کلیت داستان کیفیت خوبی دارد، روایت آن هم به‌خوبی صورت می‌گیرد و این وسط شخصیت‌های مختلف نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند؛ شخصیت‌هایی که مشخص است سازنده‌ها زمان زیادی را برای پرداختن آن‌ها سپری کرده‌اند و این مساله از دیالوگ‌هایی که برای آن‌ها نوشته شده، کاملا مشخص است. در کل دیالوگ‌ها کیفیت خیلی خوبی در بازی دارند و از آنجایی که اصلی‌ترین شیوه روایت داستان همین دیالوگ‌های رد و بدل شده بین شخصیت‌ها هستند، این مساله تاثیر خوبی روی کیفیت کلی داستان بازی گذاشته است.

تصاویر محیط بازی :

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Processor: Intel Core i5 2400 / AMD FX 4320 or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560Ti / GTX 650 / GTX 750 / GTX 950 / GTX 1050 / AMD Radeon HD 7850 / R9 270 / R9 370 / RX 460
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 720p @~60FPS

سیستم پیشنهادی :

(OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Processor: Intel Core i5-4690K / AMD FX-8350 or equivalent
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 / GTX 750ti / GTX 960 / GTX 1060 / AMD Radeon R9 280X / R9 380 / RX 470
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: 1080p @~60FPS

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

طبق دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردیدند.

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
house2سازنده: Ubisoft San Francisco