دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3

Split/Second Velocity | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۳/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES01384
حجم فایل: ۶٫۰۵ GB

نقد و بررسی بازی :

Split/Second Velocity متفاوت ترین اثر در کارنامه ی Black Rock Studio و قطعا یکی از شاخص ترین Racing های این نسل است. Split Second یک بازی با ریشه های Hollywood ایست و هرچند مشخصا چیزی به نام داستان در بازی وجود ندارد، با یک Presentation منسجم روبه رو هستیم. Split/Second نام برنامه ی تلویزیونی پر بیننده از شبکه ی خیالی BRTV است که در آن مسابقاتی بسیار هیجان انگیز که مملو از انفجار و تصادف است پخش می شود. بازیباز در بازی نقش یکی از راننده ها را که به تازگی به این برنامه آمده ایفا می کند و باید در فصل جدید این مجموعه ی تلویزیونی شرکت کند که دارای ۱۲ قسمت است. در هر قسمت ۶ مسابقه وجود دارد که ۴ تا از آنها به محض باز شدن هر قسمت قابل دسترسی است. یک مسابقه به صورت جایزه می باشد که به ازای خرابی تعدادی معین از ماشین ها در مسابقه های دیگر باز می شود و مسابقه ی اصلی هر قسمت Elite نام دارد و برای باز کردن آن به مقدار مشخصی اعتبار (Credit) نیاز است و برای باز کردن قسمت های بعدی بازی باید در این مسابقه اول تا سوم شوید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

یکی از مشکلات بزرگ بازی در رابطه با همین مسابقات Elite است که ۷ شرکت کننده ی دیگر به همراه ماشینشان در این ۱۲ مسابقه تغییر نمی کنند، در حالیکه ماشین شما به مرور بهتر می شود ولی مسابقه با این ۷ نفر آنچنان تغییر نمی کنند و انگار بر اساس ماشینی که شما دارید با شما رقابت می کنند. سیستم اصلی بازی Power Play نام دارد. نوار سه قسمتی این سیستم که در پایین صفحه نمایش داده می شود به وسیله ی حرکاتی مثل دریفت، پرش، درفت (پشت ماشینهای دیگر حرکت کردن با فاصله ی کم: Draft) پر می شود. وقتی یکی از سه قسمت نوار PP پر شود، در قسمتهایی از مسیر اگر نزدیک دیگر شرکت کننده ها باشید، علامتی آبی رنگ در بالای ماشین ها به نمایش در می آید که در این لحظه می توانید با زدن کلید مربوطه حادثه ای برای دیگر شرکت کننده ها بیافرینید و باعث خرابی آنها شوید. لازم به ذکر است که دیگر شرکت کننده ها نیز از Power Play علیه شما استفاده می کنند. البته در این زمینه یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که دیگر شرکت کننده ها فقط برای شما و یا در نزدیکی شما از PP استفاده می کنند. تعداد ماشین ها و مسیرها خوب است ولی سازندگان در باز شدن ماشین ها بی دقتی کردند و مثلاً وقتی شما یک ماشین را باز می کنید امکان دارد تا چهار تا ماشین که بعد از آن ماشین باز می شوند استفاده نکنید چون ماشین قبلی هنوز بهتر است و به عبارتی انگیزه استفاده از بعضی ماشینها را هیچ وقت نخواهید داشت. ماشین ها را از چهار شاخص می توانید مقایسه کنید: ۱٫سرعت ۲٫شتاب ۳٫دریفت ۴٫قدرت. ماشینهایی که دارای قدرت بیشتری هستند، بیشتر در مراحلی که انفجارهای زیاد رخ می دهد کاربرد دارد. ماشین های بازی نیز با اینکه در واقعیت وجود ندارند ولی زیبا طراحی شدند و بعضی از آنها به ماشینهای واقعی شبیه است و تفاوت در رانندگی با آنها به خوبی مشاهده می شود. فیزیک بازی که از Havok استفاده شده، بسیار خوب کار شده و ماشین شما با هر شیء که برخورد کند، عکس العمل خوبی از آن شیء شاهد هستیم.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Split/Second Velocity برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Black Rock Studio