دانلود بازی SSX برای PS3

SSX | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30849
حجم فایل: ۳٫۶۸ GB

اطلاعات بازی :

ssx داستان خاصی ندارد، اما برای اینکه انگیزه ای برای شروع این همه هیجان در بازی وجود داشته باشد، بازیکنان در نقش گروهی قرار می گیرند که تصمیم گرفته اند اولین افرادی باشند که روی قله های بسیار خطرناک و وحشتناک دنیا فرود بیایند و روی آن ها اسکی کنند. از همان ابتدای بازی می توانید به بخش داستانی بازی بروید یا به نقشه ی کلی موجود در بازی مراجعه کنید و Eventهای مختلف را بازی کنید. قسمت داستانی بازی جذابیت لازم را دارد اما نسبت به سایر مد های بازی برتری چندانی ندارد. همین موضوع سبب شده تا انگیزه ی خاصی برای تجربه ی این بخش به جز آزاد کردن شخصیت ها و یا گرفتن Credit پیش روی مخاطبان قرار ندهد.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازیSSX  | تاپ 2 دانلود

قیمت فقط ۵۰۰۰ تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تجربه ی کلی SSX به سه حالت Race it، Survive it و Trick it ختم می شود. قسمتی که بیشترین مانور روی آن انجام شده حرکات نمایشی (Trick) است که در طول مراحل از این حرکات به کرّات استفاده می شود. این حرکات کمک شایانی به تنوع بازی می کنند چرا که نه تنها دیدن آن ها لذت بخش است، بلکه تعدادشان کم نیست و به تبع، تعداد صحنه های زیاد آن این لذت را چند برابر خواهد کرد. در حالت Race it، هدف، ایجاد از این قبیل صحنه های هیجان انگیز نیست، بلکه باید زودتر به خط پایان رسید و زمانی بهتر را برای خود ثبت کرد اما در Trick it میتوان هیجان را به وفور یافت، چرا که زمان ملاک نبوده و تنها انجام حرکاتی زیباتر مدنظر است. پس می توان انتظار بیشتری را برای سرگرم تر شدن از این حالت داشت. در عین حال Survive it نیز از هیجان بالایی برخوردار است که میتوان مدت زیادی را صرف آن کرد. با انجام حرکات مختلف در هوا میتوانید نوار Tricky خود را پر کنید هر چه نوار بیشتر پر شود حرکات کاراکتر شما نیز زیباتر صورت می گیرد. البته با برخورد به هر یک از موانع تمام امتیاز های کسب شده برای نوار Tricky شما از بین می رود و باید دوباره برای انجام حرکات جدید تلاش کنید. روی هم رفته میتوان به صراحت اعلام کرد که پایه ی جذابیت SSX به طور مستقیم بر Trickها و همچنین پر شدن نوار Tricky استوار است. SSX از آن دسته بازی ها نیست که کنترلی سخت و طاقت فرسا داشته باشد. در حقیقت کنترل بازی به صورتی ساده پیاده سازی شده و بخش اصلی گیم پلی بیشتر به چگونگی انجام تکنیک ها در موقعیت های گوناگون موجود در پیست ها اختصاص یافته است. یافتن این که از کدام یک از مسیر های موجود در پیست باید حرکت کرد و به مقصد رسید، یقینا مهم ترین رکن به اتمام رساندن هر یک از مراحل است؛ اما باید این را متذکر شد که بر خلاف کنترل ساده ای که SSX به بازیباز ارائه می دهد، بازی کردن در مراحل به شدت سخت است. این به معنای دشوار بودن بازی و خشک بودن گیم پلی نیست، بلکه بیانگر این است که در غالب حالت های بازی، هوش مصنوعی عملکردی برتر از شما دارد. در مسابقات Race it، رقیبان شما به راحتی مسیر را طی می کنند و یا در Trick it به راحتی امتیاز زیادی را از آن خود می کنند. البته تمامی این مشکلات نشات گرفته از نبود درجه سختی در بازی است. به این صورت که از ابتدای بازی فقط با یک درجه ی سختی سر و کار خواهید داشت. اما شایان ذکر است که استفاده از تجهیزات بهتر خریداری شده، در مراحل بعدی موجب آسان تر شدن نسبی بازی می شود و می توان کمی از این عیب چشم پوشی کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SSX برای PS3 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: EA Canada