دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC

Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC

| دانلود نسخه کامل CPY با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۸/۰۱/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳۶٫۷ GB

معرفی بازی :

سال ۲۰۶۴، سالی که انسان ها بالاخره موفق شدند با ارتکاب به بزرگترین اشتباه خود سیاره زمین را نابود کنند، بزرگترین اشتباه تاریخ بشر جنگ! اکنون ماه ها از آن واقعه تلخ و دردناک می گذرد و زمین دیگر جایی برای بخشیدن به انسان ها ندارد. سیاره خاکی و آبی زیبای ما بر اثر این جنگ به تلی از خاک تبدیل شده است و دیگر جای زندگی نیست. این پایان کار زمین است، انسان ها باید اینبار تاوان سختی برای اشتباه خود بپردازند. تنها راه بقای انسان ها و نوع بشر زندگی در سیارات و منظومه های دیگر است که فاصله زیادی با منظومه ما دارند و سفر به آنها غیر ممکن است. اما بار دیگر نبوغ انسان ها، این فرزندان ناخلف زمین همه چیز را به نفع آنها تغییر می دهد. با اختراع Warp Gate ها، کلید سفر به سیارات دیگر، فصل جدیدی در تاریخ بشر رقم می خورد. سال SD0001، شروع دوباره انسان ها! مدتی بعد از اختراع WG ها، اولین برخورد با موجودات فرا زمینی رخ می دهد. به این ترتیب انسان ها در سال SD0010 به دنبال حیات، سفر به اقیانوس ستاره ها را آغاز می کنند.

بخشی که خواندید شروع داستان یک بازی FPS و یا استراتژی آینده نگر نیست! بلکه شروع داستان چهارمین و آخرین قسمت از مجموعه SO است که تاکنون میهمان چهار نسل از کنسول های خانگی بوده است. اصولا مشخصه اصلی داستان های سری SO تمی علمی،تخیلیست که چند صد سال بعد از نسل حاظر اتفاق می افتد، اما اینبار نویسندگان داستان SO4 به جای انتخاب تمی مشابه به سمت داستانی واقع گرایانه و بیشتر علمی روی آورده اند که چه از لحاظ جو و اتمسفر و چه از لحاظ شخصیت ها و مکان ها هیچ ربطی به عنوان های قبلی این مجموعه ندارد. در پایان کاملا شوک بر انگیز شماره قبلی SO یعنی Till the end of Time شخصیت اصلی بازی Fayt متوجه می شود که خود و تمام دوستان و سزمین و دنیایشان یک دنیای مجازی به نام Sphere هستند که توسط یک کامپیوتر هوشمند کنترل می شوند. این کشف عظیم و صدالبته بی نهایت جذاب با اینکه عملا ساخت ادامه ای بر داستان های قبلی را غیر ممکن می کرد، اما خود می توانست آغاز جدیدی برای داستان و سری SO باشد. یعنی چیزی که تمام طرفداران مجموعه از شماره چهارم و آخرین قسمت سری SO انتظار داشتند. اما سازندگان به جای ادامه دادن این داستان مهیج، به خاطر ساده کردن کار کاملا به آن پشت کرده و داستان SO4 را کاملا بی ربط به داستان اصلی نوشته اند. سیستم مبارزات مانند گذشته به این صورت است که پس از برخورد شما با دشمنان در Map ها، مبارزات در صحنه ای جدید و بزرگ دنبال می شود و شما می توانید به همراه سه یار دیگر خود که به زیبایی هر چه بیشتر توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند، به کشتار دشمنان بپردازید. البته هوش مصنوعی بازی بسیار قویست و شما اینبار با دشمنانی که IQ شان در حد هویج است طرف نیستید. بلکه با دشمنانی روبرو هستید که همه تصمیماتشان هوش مندانست و از یک لحظه غفلت به راحتی استفاده کرده و شما را از صحفه روزگار محو خواهند کرد. سیستم ارتقای قابلیت ها و سلاح های بازی نیز به زیبایی عمل کرده و واقعا در بازی موثر عمل می کند، به طوری که شما قوی تر شدن آنها را به خوبی حس کرده و همیشه به دنبال قوی تر شدن و در نتیجه شرکت در مبارزات سنگین و خونین تر هستید. سطح افزایش Level شخصیت ها و قابلیت و سلاح ها نسبت به بازی های قبلی سری افزایش پیدا کرده و دیگر محدود به ۵۰ و ۷۰ نیست. علاوه بر ضربات و کمبوهای بی شمار بازی، هر کدام از شخصیت ها ضربات ویژه و بی نهایت قدرتمندی دارند که در مواقع اضطراری می توانند نتیجه مبارزات را کاملا به نفع شما تغییر دهند. با به پایان بردن مبارزات طولانی و مرگبار TLH، بازی پاداش این تلاش و مبارزه خستگی ناپذیر شما را داده و آیتم ها و قابلیت های جدید برای افراد گروهتان قابل انتخاب خواهد شد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Star Ocean The Last Hope 4K Full HD Remaster برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 – 64 bit
Processor: Intel core i3 2100 / AMD A8-6500
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT630 VRAM 512MB / AMD Radeon R7 250 VRAM 512MB
DirectX: Version 11
Storage: 55 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
(OS: Windows 7, 8.1, 10 (All 64bit
Processor: Intel Core i5 4670 / AMD A10-7850K
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX960 VRAM 2GB / AMD Radeon R9 380 VRAM 2GB and over
DirectX: Version 11
Storage: 55 GB available space

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Square Enix , tri-Ace