دانلود بازی Starcraft 2 Heart Of The Swarm برای PC

Starcraft 2 Heart Of The Swarm | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Starcraft 2 Heart Of The Swarm برای PC

| دانلود نسخه کامل به همراه کرک معتبر |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۳٫۰۱ GB

بدون شک، یکی از موفق ترین شرکت های بازیسازی Blizzard Entertainment است که با ۳ عنوان محبوب warcraft ،StarCraft و Diablo جایگاه ویژه ای در بین هواداران بازی های استراتژی-نقش آفرینی دارد. StarCraft نخستین بار در سال ۱۹۹۸ ساخته و به یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی تبدیل شد. ۱۲ سال بعد، Blizzard قسمت دوم آن را با عنوان (Wings of Liberty) عرضه کرد که باز هم با یک استقبال خیره کننده روبرو شد. اما این بازی تنها بخش اول یک سه گانه بزرگ بود و Blizzard برنامه های گسترده ای برای آن داشت. بخش دوم با عنوان Heart of the Swarm عرضه شده است که بر خلاف WoL اینبار با Zergها همراه می شویم.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel’Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد. سازندگان فیزیک جدیدی برای طبیعی تر شدن بازی طراحی کرده اند و در بخش گرافیکی نیز جزئیات بیشتری به شخصیت ها و محیط داده اند. نقشه های گسترده ای نیز برای بازی طراحی شده اند. از سرزمین های یخبندان گرفته تا جنگل های پوشیده از درخت که می تواند تنوع خوبی به بازی بدهد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Starcraft 2 Heart Of The Swarm برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Starcraft 2 Heart Of The Swarm برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Starcraft 2 Heart Of The Swarm برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Starcraft 2 Heart Of The Swarm برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۹ : Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۱۰:Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۱۱:Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۱۲:Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۱۳:Hipfile     Upafile     Direct Link

 دانلود پارت ۱۴:Hipfile     Upafile     Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Blizzard Entertainment