دانلود بازی STEEP برای PS4

STEEP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی STEEP برای PS4

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۱۲/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: ورزشی
نوع: PKG
زبان: ENG  
ریجن: آمریکا
ایدی بازی : CUSA05489
حجم فایل: ۱۶٫۷ GB

معرفی بازی :

به Steep، بازی جدید استودیو Ubisoft Annecy خوش آمدید. تا پیش از این بازی، پایین آمدن از کوهپایه‌های آلپ، اینقدر هیجان انگیز لذت بخش نبوده است. با این بازی، شما تبدیل به ورزشکاری بی‌باک می‌شوید، که مرگ را به چالش می‌کشد. در این بازی نه تنها سرعت شما، بلکه مهارت شما در انجام حرکات نمایشی اهمیت زیادی دارد. و نکته اصلی بازی این است که می‌توانید آن را به صورت همزمان با تعداد زیادی از گیمرها، به صورت آنلاین تجربه کنید. بازی Steep دارای چهار ورزش متفاوت است و شما راه‌های مختلفی برای پایین آمدن از کوه‌های یخ زده آلپ دارید. این چهار ورزش عبارتند از اسکی، پرواز با وینگسویت، اسنوپرد و پاراگلاید که همگی به صورت کامل در بازی تعبیه شده‌اند. پایین آمدن از کوه با این روش‌ها، هیجان خالص را برای شما شبیه سازی می‌کند. شما با پایین آمدن از کوه و نمایش مهارت‌های خود به دوستان، می‌توانید آن‌ها را به چالش بکشید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . . .

بازی دارای دو بخش آنلاین وآفلاین است که می‌توان به دلخواه به انجام فعالیت‌های موجود در هر کدام پرداخت. با این حال تمرکز بازی به شدت بر بخش آنلاین گذاشته شده و بخش آفلاین بازی بیشتر حکم دستگرمی و آمادگی برای بخش آنلاین بازی را دارد. حدود ۳۰ داستان/مرحله مختلف در بخش آفلاین در سراسر محیط قرار گرفته که به نظر می‌رسد هدفشان بیشتر ایجاد مهارت و آماده کردن گیمر برای بخش آنلاین باشد. در بخش آنلاین بازی گیمرها در دنیایی یکسان قرار گرفته و می­توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. به گفته یوبی‌سافت سیستم Match Making بازی با توجه به سطح مهارت، زبان و مواردی از این قبیل، رقیبانی را به شما پیشنهاد خواهد داد که می‌توانید به رقابت با آنها بپردازید. از دیگر ویژگی‌های جالب این اثر می‌توان به قابلیت برخورد با سایر گیمرها حتی زمانی که در حال انجام فعالیت‌های متفاوت از یکدیگر هستید اشاره کرد که به واقع گرایی بازی کمک به سزایی می‌کند اما اگر خواستار این قابلیت نیستید، می‌توانید آن را به سادگی غیر فعال کنید. ازجمله مواردی که سازندگان تاکید بسیاری بر آن دارند، توانایی ایجاد صحنه‌های ترکیبی و جالب توسط افراد مختلف است. بدین صورت که گیمرها می توانند با انجام حرکات تکنیکی مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر صحنه‌های بدیع و اعجاب انگیز خلق کنند. با توجه به جهان باز بودن STEEP، این اثر از Fast Travel نیز بهره می برد. با فعال کردن Mountain Mode ، Drop Zone ها نمایش داده می‌شوند که در واقع حکم نقاط Fast Travel را دارند و با استفاده از آنها می‌توان بین نقاط مختلف نقشه جا به جا شد. در طول بازی مکان‌ها و مسابقات مخفی متعددی وجود دارد که می‌توان با جست و جو در محیط به آنها دست یافت. برای تسهیل این کار دوربین دو چشمی نیز در بازی قرار داده شده است!

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی STEEP برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی STEEP برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی STEEP برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی STEEP برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی STEEP برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی STEEP برای PS4 | تاپ 2 دانلود

نکته :

این دیتا برای کسانی هست که بازی را از شبکه PSN خریداری کردند و هیچ ربطی به هک کنسول PS4 نداره. در ضمن می توانید در نظرات دیتای بازی های PS4 را درخواست بدید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند. برای خرید این بازی اینجا کلیک کنید. دوستانی که به لینک بازی ها و آپدیت ها دسترسی دارند خواهشا تو نظرات لینک ها را قرار دهند تا ما را در قرار دادن بازی های PS4 یاری کنند.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

==============================

Update 1.01

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Kojima Productions