دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC

Stronghold 3 Gold Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۳/۰۳/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۷۹ GB

نقد و بررسی بازی :

نسخه اول سری بازی های Stronghold داستان شخصی به نام The Boy را روایت می کرد که قصد انتقام گرفتن از The Rat و اشخاص دیگری را داشت که پدرش را به قتل رسانده بودند. ماجراهای نسخه سوم ۱۰ سال پس از اتفاقات نسخه اول رخ می دهند و دوباره داستان تازه ای از The Boy را روایت می کنند. دشمن اصلی او که The Wolf نام داشت، در این نسخه بازگشته است. او همچنان زنده است و در حالیکه همه فکر می کردند او مرده، نقشه های تازه ای را طراحی کرده است. حال اوست که می خواهد از The Boy انتقام بگیرد و به همین دلیل به شهرها و روستاهای مختلف حمله کرده و تمام آن ها را به آتش کشیده است. او ترسی در مردم ایجاد کرده که به سبب آن کسی توانایی مقابله با او را نداشته باشد، اما The Boy و متحدانش قصد دارند تا جلوی کارهای The Wolf را بگیرند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در Stronghold 3 همانند نسخه های قبل، بازیکنان ۲ قسمت تک نفره در پیش رو دارند. اولین قسمت، شامل نبردهای اصلی بازی می شود و داستان بازگشت The Wolf را روایت می کند که حال و هوایی تاریک همانند دوران قرون وسطا دارد و قسمت دیگر، شما را درگیر کنترل یک قلعه کوچک و به پایان رساندن اهداف خواسته شده می کند. این قسمت ها دارای روند داستانی خوبی هستند و به وسیله میان پرده هایی که با نقاشی طراحی شده اند، روایت می شوند. داستان قسمت جالب توجه بازی است و شاید تنها المانی باشد که شما را وادار کند تا انتها بازی پیش بروید. در کمال ناباوری شاهد این موضوع هستیم که بازی پیشرفت چندانی در گرافیک نداشته و ما با شکل و شمایلی همانند Stronghold 2 مواجه هستیم. همان سبک گرافیکی را در بازی شاهد هستیم و پیشرفت آنچنانی ای در آن دیده نمی شود. کیفیت بافت های بازی تعریف چندانی ندارند و با بزرگنمایی، زیبایی خودشان را از دست می دهند. نورپردازی ها و سایه زنی ها چندان جالب نیستند. برش صفحه (Screen Tearing) به دفعات زیاد در طول بازی مشاهده می شود. با تغییر زاویه دوربین، شاهد کم شدن جزئیات محیط به شکلی بسیار بد هستیم. محیط های بازی دارای جزئیات خاصی نیستند و همه چیز بسیار ساده و معمولی به نظر می رسد. از دیگر قسمت های جالب توجه بازی، این است که سازندگان مدل های جدیدی برای ساختمان های اصلی بازی طراحی نکرده اند و اکثر آن ها به جز برخی به همان شکل نسخه دوم هستند. بازی همچنان مشکل فریم ریت دارد و این موضوع در گیم پلی بازی تأثیر منفی گذاشته است. جلوه های ویژه و فیزیک بازی نیز تعریف چندانی ندارند و سازندگان تنها حداقل ها را در بازی به وجود آورده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Stronghold 3 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

سیستم پیشنهادی :

Processor : 1.8 GHz Quad Core CPU
Operating System : Windows® Vista SP2/ Windows® ۷
Video : 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
Sound : DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory : 4 GB RAM
Hard Disk Space : 5 GB Free

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: FireFly Studios