دانلود بازی Sword of the Stars Ground Pounders برای PC

Sword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sword of the Stars Ground Pounders برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۱۶
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۳۸ GB

اطلاعات بازی :

Sword of the Stars Ground Pounders یک بازی کامپیوتری در سبک استراتژیک است که اینبار شما را با محیط و سبکی جدید از بازی های استراتژیکی آشنا می کند . اینبار به جای کنترل جزء به جزء وسیله ها می توانید بیش از پیش بر روی تاکتیک بازی کار کنید تا نه تنها به هیجان بازی افزوده شود بلکه راه های مختلفی برای شکست سایرین وجود داشته باشد . در بازی شما قادر خواهید بود تا کنترل ۲ گروه مختلف را به عهده بگیرید که هر کدام دارای سلاح های مختلف و قدرتمندی هستند . همچنین شما نیز می توانید با پیروزی بر حریفان و انجام ماموریت های مختلف به تجربه نیروی های خود بی افزایید و قابلیت های جدید به آن ها اضافه کنید . همچنین به کمک نیروهایتان قادر خواهید بود تا کارت های خاصی را باز کنید که می تواند در عملکرد شما در بازی های یک نفره و یا دو نفره تاثیر گذار باشد . یکی دیگر از وِیژگی های بسیار عالی این بازی وجود بیش از ۸۰ نوع نیرو در ۳ قسمت زمینی ، هوایی و دریایی است که به شما امکان می دهد تا از تاکتیک های مختلف برای پیروزی مقابل دشمنانتان استفاده کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Sword of the Stars Ground Pounders :

Sword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلودSword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلودSword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلودSword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلودSword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلودSword of the Stars Ground Pounders | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512-MB
Hard Drive: 1 GB available space
Sound Card: Any Windows compatible sound device, stereo speakers or head phones
Additional Notes: Valid email address and Internet connection (broadband not required) required for multiplayer

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Kerberos Productions