دانلود بازی Syndicate برای PS3

Syndicate | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30804
حجم فایل: ۶٫۰۶ GB

نقد و بررسی بازی :

آدمیت با پیشرفت علم در ذهن خود به مسائل مختلفی می پردازد، یکی از این مسائل کنترل ذهن بشریت و یا خواندن ذهن آنهاست، کشوری که قدرت طلب است دوست دارد با تکنولوژی خود ذهن مردم را کنترل کند و برای آن ها برنامه ریزی کند تا کارهایی را انجام دهند که بر وفق مراد خودشان است. در سال ۱۹۹۳ اولین نسخه از سری بازی های Syndicate توسط پیتر مولینیو خلق شد که به بازی موفقی نیز تبدیل شد. با گذشت نزدیک به ۱۹ سال از عرضه آن بازی، کمپانی EA و استودیوی Starbreeze دنباله این بازی را راهی بازار کردند. اگر از جمله کسانی هستید که نسخه اول را بازی کرده اید، پس این بازسازی مجدد از سری Syndicate برای شما جذاب خواهد بود. کنترل ذهن انسان و استفاده از آن برای محقق کردن اهداف خود، موضوعی است که تا کنون به دفعات به آن پرداخته شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی در سال ۲۰۶۹ رخ می دهد. دنیا زمانه ای را پیش روی خودش دارد که در آن دولت ها توانایی کنترل مردم خود را ندارند. جهان یک حاکم پشت پرده به نام کمپانی Eurocorp Mega-Corporation دارد و آن ها هستند که ذهن انسان ها را تحت کنترل خود درآورده اند. این کمپانی با ساخت چیپ هایی به نامDART توانایی کنترل ذهن انسان ها و ایجاد تغییر در آن را بدست آورده است. این کمپانی روز به روز چیپ هایش را در دنیا به فروش می رساند و انسان ها بیشتری را تحت کنترل خودش درمی آورد. در این بازی در نقش آخرین فردی قرار می گیرید که به عنوان یکی از کسانی که آخرین مدل از چیپ DART 6 را تست می کند، قرار می گیرید. او مایلز کیلو (Miles Kilo) نام دارد که قرار است این چیپ را آزمایش کند. استودیوی بازیسازی Strabreeze همانند بازی های قبلی اش، Syndicate را نیز با موتور بازیسازی خودش ساخته است. گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و تکنیک های خاص استودیوی Strabreeze در آن قابل مشاهده هستند. از جمله این قسمت ها می توان به نورپردازی بازی اشاره کرد. نورپردازی بازی واقعاً خوب است و می تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد، اما متأسفانه در بیشتر مکان ها، استفاده اغراق آمیز و بی منطق از نورها باعث ایجاد سردرد و چشم درد می شود و اگر به این مسئله حساس باشید، از ادامه بازی صرف نظر خواهید کرد. کیفیت بافت ها در سطح خوبی قرار ندارد. از طرف دیگر، طراحی شخصیت های بازی نیز چندان خوب صورت نگرفته است، البته این موضوع روی شخصیت های اصلی بیشتر به چشم می آید، جزئیات صورت آن ها در سطح عالی ای نیست و چندان احساسی هم در طراحی آن ها دیده نمی شود. البته طراحی لباس ها و شبیه سازی حرکت پارچه بسیار خوب صورت گرفته است. در کنار طراحی نسبتاً خوب شخصیت های اصلی، طراحی دشمنان در سطح خوبی قرار ندارد و چندان چنگی به دل نمی زند. جلوه های ویژه و افکت های مختلفی که در بازی مشاهده می کنید که خوب طراحی شده اند و باعث هیجان انگیزتر شدن صحنه ها و قسمت های سینمایی بازی شده اند. Starbreeze خلاقیت زیادی در طراحی اسلحه های بازی به خرج داده و به خوبی سلاح های مدرن آینده را به مخاطبان نشان می دهد، طراحی مراحل و تنوع آن ها نیز واقعاً خوب و جالب توجه است و نظر شما را به خودش جلب می کند. بازی Syndicate یک تجربه خوب در سبک اکشن اول-شخص را به شما منتقل می کند، در این بازی با عنوانی که تنها تیراندازی است، مواجه نخواهید شد، روند بازی کاملاً بر پایه هک کردن چیپ های DART استوار شده است. می توانید چیپ های سربازان را هک کنید و کاری کنید که آن ها به خودشان و سایر دشمنان تیراندازی کنند. می توانید چیپ های مختلف را هک کنید تا بتوانید به خواسته خود دست پیدا کنید. در این بازی واقعاً انسان ها به سلاحی تبدیل می شوند که می توانند از بمب های هسته ای نیز خطرناک تر باشند. تیراندازی با سلاح های مختلف نیز از دیگر قسمت های هیجان انگیز و جالب توجه به حساب می آید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Syndicate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Starbreeze