دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3

The Adventures Of Tintin The Game | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۲/۰۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
حجم فایل:۷٫۲۲ GB

هرژه با خلق Tintin به نویسنده ای دوست داشتنی برای بسیاری از ما تبدیل شده است. Tintin خبرنگاری بلژیکی و فوق العاده نترس است و با کمک Snowy ساعات خوشی را برای بسیاری رقم زده . The Secret of The Unicorn یا راز تکشاخ بر اساس انیمیشنی با همین نام ساخته شده و مانند همیشه داستان رقابت Tintin با دزدان و افراد خبیث را روایت می کند. شما در این بازی در نقش تن تن هستید وبه همراه سگ باوفایتان به حدود ۲۰کشور مختلف سفر می کنید و پرده از معماها سخت و پیچیده برمی دارید. درکل Tintin یک بازی زیبا و گرافیکی خوب است. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان از جایی شروع می شود که Tintin یک کشتی مدل را خریداری می کند ولی در ابتدا اطلاع ندارد که نامه ای مهم در قسمت انتهایی آن پنهان شده است. اما افرادی هستند که از این ماجرا باخبرند و با سرقت این مدل، Tintin نیز ناگزیر پا به این ماجرا می گذارد. او پس از کش و قوس های فراوان متوجه می شود که سه نمونه از این کشتی ها وجود دارد و کسی می تواند راز نامه ها را برملا کند که هر سه را در اختیار داشته باشد. در این بین او برای اولین بار با یکی از خاطره انگیزترین شخصیت های این سری یعنی کاپیتان Haddock ملاقات می کند و به او می فهماند که در اشتباه است و کاپیتان بودنش تشریفاتی می باشد. Haddock جدی به نام Francis Haddock داشته و تمام رازها به او و کشتی محبوبش مربوط می شود. از آنجایی که علامت مخصوص او شکل یک تکشاخ بوده است، این تکشاخ ها نقش مهمی در حل برخی معماها دارند. از این قسمت به بعد داستان جدی تر می شود و این دو به مناطق مختلفی سفر کرده و با ماجراهای گوناگونی برخورد می کنند. در هنگان انجام بازی با ترکیبی از سبک های گوناگون روبرو خواهید شد. اما اکثر بخش های بازی به صورت حرکت در دو بعد یا همان Side-Scrolling انجام می شوند و پلتفرمر هستند. در این مراحل شما باید از تله های بازی گذشته و در برخی موارد نیز با دشمنان به مبارزه بپردازید. لوکیشن های گوناگونی همچون قصر های عربی، کشتی، زیر آب و … برای این بخش در نظر گرفته شده اند. کنترل این بخش بسیار ساده و نرم است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Adventures Of Tintin The Game برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ubisoft