دانلود بازی The Cave برای XBOX360

The Cave

دانلود بازی The Cave برای XBOX360

| قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ماجراجویی
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۰٫۹۹ GB

بازی جدید استودیوی Double Fine عنوانی است به نام The Cave که توسط مرد افسانه ای بازی های ماجراجویی آقای ران گیلبرت (Ron Gilbert) ساخته  و Sega آن را منتشر کرده است. دوستی چند ساله او با تیم شیفر (Tim Schafer) باعث شده که این بازی در استودیوی Double Fine ساخته شود و ما یکبار دیگر این دو بازیساز بزرگ را در کنار هم مشاهده کنیم. در دموی The Cave ابتدا شک می کنید که معماهای بازی سخت هستند، اما پس از مدتی به این موضوع ایمان پیدا می کنید. بازی در ابتدا چند معمای آسان را پیش روی شما قرار می دهد و سپس درگیر معماهای جذاب تر و سخت تر می کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی هفت شخصیت قابل بازی دارد (البته در اصل هشت تا هستند؛ اما دوقلوها یکی حساب می شوند!) که در ابتدای بازی می توانید از بین این هفت شخصیت سه تای آنها را انتخاب کنید. همچنین بازی را می توان به تک نفره یا سه نفره انجام داد. همان گونه که گفته شد این غار معمولی نیست و با یک غار پرپیچ وخم و اسرارآمیز روبه رو هستیم. برخی از مکان های این غار هم طوری هستند که تنها بعضی یا یکی از شخصیت ها می تواند به آنجا دسترسی داشته باشد. به همین خاطر، برای اینکه بتوانید تمام این غار مرموز را بگردید باید سه بار بازی را انجام دهید (با ترکیب متفاوتی از شخصیت ها). برای مثال مکانهایی هستند که برای دسترسی به آن باید از زیر آب رد شوید که در بین شخصیت ها تنها HillBilly این توانایی را داراست.یا تنها شوالیه است که می تواند از آتش اژدها جان سالم به در ببرد. به این ترتیب در هر بار بازی کردن با مکانهای متفاوت و مکانیک های متفاوتی روبه رو می شوید. هر کدام از شخصیت ها یک توانایی ویژه دارند که بیشتر از این توانایی ها در مکانهای مخصوص به هر شخصیت استفاده می شود.مثلا در مکانهایی که ماجراجو به آنها دسترسی دارد و شبیه معبد هستند، پلتفرم های زیادی وجود دارد که ماجراجو می تواند به وسیله شلاقش آن را گرفته و به این ترتیب یا از روی یک تله بپرد یا به یک سکو با ارتفاع زیاد برسد. روند بازی نیز غیرخطی است و بازی کننده آزاد است تا به هر کجا از غار که می خواهد برود. محیط ها بسیار زیبا طراحی شده اند و واقعاً چشم نواز و دوست داشتنی هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Cave برای XBOX360

دانلود بازی The Cave برای XBOX360

دانلود بازی The Cave برای XBOX360

دانلود بازی The Cave برای XBOX360

دانلود بازی The Cave برای XBOX360

راهنمای نصب :

فولدر بازی را به آدرس HDD:/Partition3/Content/0000000000000000/ موجود در هارد منتقل نمایید .

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Double Fine