دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC

The Cursed Crusade | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۸۳ GB

نقد و بررسی بازی :

The Cursed Crusade یک بازی اکشن سوم شخص و عنوانی بسیار غنی با ایده های جالب است. داستان بازی The Cursed Crusade در زمستان سال ۱۱۹۸ اتفاق می افتد و ماجرای دو مسافر را که شاد و سرخوش هر کدام مسیر خود را می روند، به تصویر می کشد، اما سرنوشت چیز دیگری در آستین دارد و این دو را نزدیک به هم می کند، Denz de Bayle به دنبال پدر خود می گردد که طی سومین جنگ صلیبی گم شده و شخصیت دیگر استبان نویمبر Esteban Noviembre است که یک دزد حرفه ای است. این بازی از آن دسته عناوینی است که با دوستان خود آن را بازی می کنید و هیجان بخش Co-Op را در قالب داستان با هم تجربه می کنید. Hack-and-Slash بازی بسیار لذت بخش است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

شما می توانید انتخاب کنید که در نقش کدام یک از این دو قرار بگیرید و کدام یک دوستتان باشد، اما اگر بازی را به صورت تک نفره می روید، می توانید در نقش یکی از شخصیت ها قرار گرفته تا دیگری توسط هوش مصنوعی کنترل شود. دنز انسانی است که شناخت کاملی از شخصیت خود ندارد، او آدمی احساساتی، ولی نیرومند و با تفکر است. در سمت دیگر استبان آدم شهوت پرستی است و در میان جنگ چرت می زند و دائم الخمر است. در اینجاست که کمدی را در میان این دو پیدا می کنیم. این دو، شخصیت هایی هستند که تمام قوانین Templarها را می شکنند و فقط به هدف خود فکر می کنند. خوشبختانه این دو رفیق در مبارزات بسیار با هم هماهنگ هستند و نبردهای خونین و خشنی را انجام می دهند، در بازی قابلیتی به نام Soul Burn وجود دارد که نوعی حرکت جادویی است و در آن می توانید با کند کردن حرکات دشمنان، ضربه مهلکی به آن ها بزنید. نکته درخشان این است که بازی تنوع بالایی دارد و مأموریت ها خیلی متفاوت هستند و این موضوع در محیط ها هم به چشم می آید. شما می توانید در طول بازی از اشیاء محیط برای منهدم کردن دشمنان هم استفاده کنید، مثلا اگر نزدیک یک کباب پز باشید، می توانید صورت دشمن را به آن بچسبانید و یا سر آن ها را به دیوار و اشیاء اطراف بزنید. افکت های تصویری غم انگیزی به مناسبت موضوع بازی در آن وجود دارند. ۲ ماجراجو در این بازی به مخالفت با دنیای قدیم بر می خیزند. Denz عضو یک فرقه مذهبی از قرون وسطی و Esteban یک سرباز حیله گر .هر چند که ممکن است ریشه های مختلفی داشته باشند اما انگیزه و هدفشان یکی است و آن قرار گرفتن در خطر و جلوگیری از رخداد یک جنگ صلیبی دیگر است تا خودشان را از یک نفرین وحشتناک که روحشان را اذیت می کند رهایی دهند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Cursed Crusade برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Kylotonn