دانلود بازی The Godfather برای PC

The Godfather | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۰۳/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۲۰ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی The Godfather برمیگردد به دهه ی ۵۰ یا ۶۰ که در آن موقع گروه های مافیایی بودند که شهر را در دست داشتند. بازی از روزی شروع میشود که پدر مایکل به دست گروه گنگستری کشته میشود و از ان پس مایکل پیش رئیس پدرش که ملقب است به پدرخوانده بزرگ میشود. نام اصلی پدرخوانده دون ویتو کورلئونه است. پس از سالها مادر مایکل پیش پدرخوانده رفته و از او خواهش میکند که از پسرش مایکل یک مرد بسازد. دون ویتو یا همان پدرخوانده یکی از دوستانش را برای کمک به مایکل میفرستد ولی پس از مدتی بدست گروهی کشته میشود و از انجا است که ماجرای انتقام مایکل شروع میشود. این انتقام تاجایی ادامه پیدا میکند که باعث می شود مایکل دختر، همسر، برادر و….. خود را از دست دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

باید کارتان را درنقش این پسر جوان آغاز کنید و چهره او را بسازید. سازندگان بازی امکانات زیادی را برای این کار تعبیه کرده اند. بنابراین می توانید با ساختن چهره ، موها ، اندازه و رنگ چشم ، فرم بینی و دهان ، چاقی و لاغری و حتی چین و چروک های صورت و طراحی لباس ها ، شبیه به خودتان یا کس دیگری کنید. سبک بازی اکشن / رانندگی است و مانند بازی های معروفی چون مافیا و GTA شما در آن می توانید آزادانه در نیویورک سالها پیش بگردید ، رانندگی کنید و مراحل را پیش ببرید. شهر نیویورک این بار هم خیلی خوب از آب در آمده و فضاهای جالبی برای آن طراحی شده است. در این بازی در نیویورک ۵ خانواده بزرگ مافیایی زندگی می کنند که کنترل شهر و خیابان های آن را بر عهده دارند: خانواده های بارزینی ، کونیو ، استراچی ، تاتالیا و کورلئونه. شما که عضوی از خانواده کورلئونه هستید ، بیشتر مراحل را به درگیری با این خانواده ها و همچنین پلیس مشغولید. البته در صحنه هایی بسیار جذاب که اگر پدر خوانده ها را دیده باشید ، برایتان تداعی کننده صحنه های آنهاست. یکی از نقاط قوت این بازی طراحی شخصیت هایش است. دون کورلئونه بازی خیلی شبیه به دون کورلئونه فیلم است و این در مورد دیگر شخصیت ها مثل مایکل ، سانی ، لوکا و… هم صدق می کند. اما از نقاط ضعف بازی پدر خوانده می توان به طراحی اتومبیل ها و در برخی موارد گرافیک سطحی آن اشاره کرد. از لحاظ موسیقی و صداگزاری می توان گفت که در سطح خوبی قرار دارد. البته رمز موفقیت آن استفاده از موسیقی فیلم ها در بازی است و این که بازیگرانی مثل مارلون براندوی فقید به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. همین باعث بالا رفتن دو چندان کیفیت کار شده است. از دیگر نکات بازی آن است که تمام مردم شهر نیویورک و دوستان و دشمنان شما برای خود اسمی جداگانه دارند که در هیچ بازی دیده نشده بود. برای به پایان رساندن مراحل حدود ۲۰ ساعت زمان لازم دارید و اگر بخواهید آن را کاملا به اتمام برسانید این زمان به ۳۰ ساعت هم خواهد رسید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Godfather برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Redwood Shores Studio