دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360

The Last Remnant | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360

| بازی به صورت PAL  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۱۱/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۱۰ GB

اطلاعات بازی :

The Last Remnant یک بازی در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط کمپانی Square Enix در سال ۲۰۰۸ برایXBOX360 منتشر شد. بازی های شرکت Square Enix همواره برای طرفداران RPG های ژاپنی ارزش خاصی داشته اند. نوآوری های بدیع، گیم پلی روان، داستان عمیق و کیفیت بالای کار که خصیصه اصلی اکثر بازی های این شرکت است باعث شده تا SE برای سال های طولانی به عنوان بزرگترین و بهترین تولید کننده بازی های JRPG در دنیا حرف اول و آخر را بزند. بازی The Last Remnant نیز ساخته کمپانی SE می باشد. اساس طراحی TLR ترکیب و ارایه گیم پلی بازی های غربی در دنیاها و سرزمین های بازی های شرقیست، از این رو سازندگان سعی کرده اند تا با تقلید و کپی برداری مستقیم از اثری به نام FFXII و ترکیب آن با عنوان دیگری چون Dynasty Warriors، اثری خلق کنند که هم گیمرهای شرقی جذب آن شوند و هم گیمر های غربی! البته اساس این تفکر و ایده آن چنان هم غلط نیست، اما سازندگان با کپی برداری جزء به جزء از FFXII به جای خلق یک ایده جدید و نو و جایگزین کردن لشکری از سربازان به جای شخصیت های بازی، به بیراهه رفته اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

داستان بازی، داستان جوان خام و کله شق و البته شمشیر زن ماهری به نام Rush Skyes است که به همراه خواهرش Irina، در این دنیا زندگی آرامی را پشت سر می گذارد، تا این که گروهی مرموز به دهکده او حمله کرده و با دزدیدن خواهرش آتش خشم و انتقام را در دل قهرمان جوان ما روشن می کنند و به این ترتیب Rush برای نجات جان خواهرش وارد ماجرایی پیچیده می شود که پی بردن به آن بر عهده شماست! علاوه بر Rush شش شخصیت دیگر نیز وجود دارد که شما می توانید کنترل آنها را بر عهده گرفته و بازی را با آنها ادامه دهید. صحنه های مبارزات بازی بسیار عالی از کار در آمده است و انصافا دید سینامتیک قوی بازی از صحنه های نبرد حس بسیار خوش آیندی به شما القا می کند. اما متاسفانه سرعت پایین سربازان و عدم اجازه ی افزایش سرعت آن ها به مبارزات لطمه شدیدی وارد کرده است به طوری که حتی مبارزات ساده نیز وقت بسیار زیادی از شما می گیرد. علاوه بر سربازان، Rush و شخصیت های فرعی دیگر نیز دارای حرکات و ضربات ویژه ای هستند که با اجرای آن ها دشمنان به راحتی تار و مار می شوند. تنوع این ضربات در حد نسبتا قابل قبولی قرار دارد و با اینکه تعداد آن ها در حد مطلوبی نیستند، اما مبارزات را از حالت یکنواختی در می آورد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Last Remnant برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.