دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم

دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم + کرک

دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم 

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۵-۱۱-۲۰۱۲
حفاظت: Solidshield
نوع بازی: نقطه و کلیک کنید
دیسک (ها): ۱ DVD
زبان: انگلیسی

یک محقق جوان به نام Feodor یک ماشین پرنده را با کمک بردارش در بارسلونا ساخته است. اما برادر او توسط کلیسا ربوده می شود و Feodor برای سفر به چندین کشور مختلف و تجربه فرهنگ های مختلف برای رسیدن به پاسخ اسراری که در ZerZura مخفی هستند، تنها می ماند. این افسانه تاریخی و داراماتیک در قرم ۱۶ میلادی در اروپا و آفریقا رخ می دهد و از زبان دو محقق و ماجراجوی جوان که لئوناردو داوینچی را به مسابقه طلبیده اند روایت می شود. اما افسانه های تاریخی و سیاست های مدرن زندگی این دو بردار را از هم جدا کرده است و آنها را به مسیر سفری هیجان انگیز در کشورهای مختلف فرستاده است. تاریخچه های گم شده Zerzura یک بازی معمایی ، حماسی و ماجراجویی است که هر کسی از آن لذت خواهد برد. در عصر رنسانس بارسلونا ، دو برابر به نام های Feodor و Ramon بر روی وسیله ای جالب به نام ماشین پرنده کار می کنند. با توجه به وجود کلیسا و تهدید از بین بردن این ماشین، آنها این وسیله پرنده را مخفی نگه می دارند. هم اکنون Feodor می خواهد که برادرش را نجات بدهد، برای اینکار به مدیترانه می رود، یک بالون هوای گرم می سازد، از یک صومعه دزدی می کند و با دزدان دریایی برای نجات برادرش همدست می شود!

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی :

 

دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیمدانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم دانلود بازی The Lost Chronicles of Zerzura با لینک مستقیم

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: –