دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3

The Raven Legacy of a Master Thief | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۱/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماجراجویی
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی: NPEB01897
حجم فایل: ۸٫۷۱ GB
ریلیز: Fugazi

نقد و بررسی بازی :

The Raven Legacy of a Master Thief یک عنوان در سبک ماجراجوییست که توسط شرکت KING Art Games به انتشار رسیده است. داستان این بازی مربوط به سال ۱۹۶۰ میلادی می شود. در این عنوان شما به تعقیب یک پلیس سوئیسی بر روی خشکی و آب خواهید پرداخت و از همان ابتدا گیمر برای به اتمام رسانیدن بازی بشدت مشتاق خواهد بود. با شخصیت پردازی فوق العاده جذاب و صداگذاری و موسیقی زیبا این عنوان به گونه ای انیمیشن را با تکنیک های فنی ترکیب کرده است اما باعث نمی شود تا شما از تجربه ی این عنوان تعقیب و گریز پلیسی و ماجراجویی زده شوید. Raven دزدی بدنام و شناخته شده است که در سال ۱۹۵۰ میلادی با سرقت از بانک ها و موزه های مختلف به مبلغ بسیار زیادی دسترسی پیدا کرده بود. پلیس هیچگاه ردی از محل مخفی شدن او پیدا نکرد و نتوانست او را دستگیر و مجازات کند اما در یکی از صحنه های جرم پر سیاهی پیدا شد که بنا بر نحوه ی وقوع جرم به Raven نسبت داده می شد. Raven طولی نکشید که از طریق رسانه ها مشهور شد و تقریبا برای همگی شناخته شده بود. در سال ۱۹۶۳ یکی از چشم های مجسمه ی بشدت با ارزش ابوالهول ( یا مجسمه ی Sphinx در بازی) که یکی از گرانبها ترین عتیقه ها محسوب می شود از یک موزه ی انگلیسی به سرقت رسید پلیس Raven یا کسی بعنوان همکار او را عامل این سرقت می دانست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بیشترین بخش های داستان از طریق گفتگوها با افراد مختلف پیش میرود و اطلاعاتی که میتوان از صحبت کردن با آنها به دست آورد (چه درراستای داستان و چه پیش زمینه شخصیت ها) بسیار جالب است. در دنیای داستانی بسیار غنی بازی، هر چه بیشتر بتوانید مدرکهای اطراف را جست و جو کنید و هرچه بیشتر بتوانید با NPC ها گفتگو کنید، بیشتر در داستان بازی غرق خواهید شد و با آن آشناتر میشوید. دانستن در مورد گذشته ی افرادی که باهاشان صحبت میکنید و سلایق و علایقشان بسیار جذاب از کار درآمده، چرا که مانند بازیهای مشابه هیچ وقت باعث خمیازه کشیدنتان نمیشود. یکی از برجسته ترین قسمت های این عنوان محیط فوق العاده اش می باشد. با توجه به این که بازی ساخته و پرداخته کشور آلمان می باشد بشدت تحسین برانگیز است که نحوه ی انتقالات فوق العاده و بی نقص طرحی شده است و صداگذاری بخش های مختلف بازی در طول مدت زمان سفر بشدت جذاب کار شده اند بدون حتی یک قسمت ناهماهنگ و در تضاد که بتوان از آن به بدی یاد کرد. تمامی کاراکترها به خوبی طرحی شده اند و لهجه های مختلف نیز دقیقا نزدیک به مشابهشان در واقعیت هستند. از یک افسر ساده ی پلیس گرفته تا یک کاپیتان خوش ذوق کشتی، همگی با کیفیت هرچه تمام طرحی و صداگذاری شده اند.تن صدای زلنر بشدت آرامش بخش و قابل پذیرش بنظر می رسد. سازندگان تمرکز خاصی بر روی صدای پسرک جوان یعنی مت داشته اند.قسمت جذاب دیگری که در این عنوان شاهد آن هستیم موسیقی های فوق العاده زیبای آن هستند. اولین چیزی که به چشم یک گیمر می آید یقینا همان موسیقی های خاص بازیست. تغییر میزان صدا و حالت موسیقی بازی در هر قسمت به طرز عجیبی جذابیت بازی را می افزاید. مجموعه ی مراحل بازی دارای یک نوع محوریت خاص هستند که پیرامون ماجراجویی می باشند. گرافیک بازی چندان زیبا و جذاب به نظر نمی رسد و نمی تواند به خوبی حس هنری بودن بازی را به گیمر القا کند. محیط های بازی با جزئیات بالا طرحی شده اند و هر کاراکتر به نحوی چهره پردازی شده است که می توان به راحتی آن را از دیگری متمایز پیدا کرد. نورپردازی و سایه گذاری ها در بازی در حد اعلای خود نیستند اما می توان آن ها را در بهترین مکان خود مشاهده کرد. بعنوان مثال نورپردازی خورشید به گونه ای می باشد که هنگامی که در کشتی قرار دارید نور خورشید فقط از چهار چوب پنجره ها به کابین ها می تابد. محیط های مختلف بازی به گونه ای روح دار طرحی شده اند و آزاد به نظر می رسند. وقتی که از بخش مسافرت با قطار به بخش اسکله برای سوارشدن در کشتی می روید در حقیقت آن جا هم مکان ها اسناد فراوانی برای کشف کردن وجود دارد.در قطار مت برای مدت کوتاهی ناپدید می شود و دیگر اثری از او پیدا نخواهید کرد،او دقیقا زمانی بازخواهد گشت که در داستان بازی نقشی برعهده دارد. در کشتی به ظاهر مسافران فراوانی وجود دارد اما شما به هیچ وجه قادر به بررسی اکثریت کابین های آن ها نخواهید بود. اتاق لگراند یک اتاق فوق العاده کثیف و نامرتب است که اضطراب و نا آرامی محسوس او را نشان می دهد. اتمسفر راهروهای قطار شیک و جذاب بنظر می رسد اما در مورد اتمسفر فضای درونی کشتی باید گفت که بی روح و رسمی تر بنظر می رسد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: KING Art