دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

| دانلود تمامی قسمت های ۱ تا ۵ |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۱/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماجراجویی/ترسناک
نوع: PKG
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۳٫۴۱ GB

چند ماه پیش که اولین قسمت از فصل اول سری بازی های The Walking Dead راهی بازار شد، هیچ کسی فکر نمیکرد که این بازی اینقدر زیبا، هیجان انگیز و احساسی از کار دربیاید. اتفاقات زیادی برای شخصیت های بازی رخ داده و در طول این قسمت ها، بازیکنان ارتباط جالبی با آن ها برقرار کرده اند. هر چه به قسمت های نهایی نزدیک تر شدیم، بازی هیجان انگیزتر شد و جذابیت بیشتری پیدا کرد. که این چیزها باعث شد  که بهترین عنوان سال ۲۰۱۲ از نگاه جشنواره VGA 2012 شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

قبل از هرچیز، باید به داستان گیرا و درگیر کننده‌ی این بازی اشاره کرد. هرچند نویسنده‌های بازی، داستان بازی را بر اساس کمیک بوک ایجاد کردند، اما هیچ چیز از ارزش‌های والای داستان این بازی نمی‌کاهد. داستانی که گیمر در آن خودش تعیین کننده‌ی راه خود بود. در این بازی، گیمر بارها در دو راهی‌های مهمی قرار می‌گیرد. به طور مثال درباره‌ی نجات دادن دوستانش، یا خاتمه دادن جر و بحثی که بین دوستانش سر میگیرد و ممکن است به نابودی کامل گروهشان بیانجامد. داستان بازی درباره‌ی مردی به نام Lee است. در ابتدای بازی، Lee را می‌بینیم که دستبندی بر دستانش است و پشت یک ماشین پلیس که راننده‌ی آن پلیسی پیر و پر حرف است، نشسته. پیر مرد به طور مکرر با صحبت‌هایی که می‌کند حوصله‌ی Lee‌ را سر می‌برد و بازیکن باید به انتخاب خودش، جواب پیر مرد‌را بدهد، که ناگهان در بین راه، یکی از زامبی‌ها به وسط جاده می‌آید و راننده برای آنکه به او نزند، فرمان را می‌پیچاند و وارد یک شیب می‌شوند و تصادفی شکل می‌گیرد. از آنجا ما کنترل Lee را برعهده خواهیم داشت. در بین مرده‌هایی متحرک که شاید چهره‌شان برای مردم آشنا باشد، اما خودشان را نمی‌شناسند. در خانه‌ای نزدیک به محل تصادف، Lee‌ با دختر بچه‌ای به نام Clementine آشنا می‌شود و خود را مسئول این دختر بچه حس می‌کند. Clementine‌ مادر و پدرش را پیش خود ندارد و قبل از آغاز فاجعه ی مرده‌های متحرک، آنها خانه را ترک کرده بودند. پس Lee به Clementine کمک می‌کند که هم از دخترک مراقبت کند و هم به او در پیدا کردن پدر و مادرش کمک کند. که در این راه با شخصیت‌های بسیاری آشنا می‌شود. این سبک گرافیک توانسته زیبایی خاصی به بازی ببخشد. طراحی Cel-Shaded چیزی است که سازندگان در مجموعه The Walking Dead به شکل خوبی از آن بهره برده اند. این طراحی کمیک مانند باعث نشده که به بازی ضربه ای وارد شود، بلکه سازندگان توانسته اند با استفاده از رنگ های مختلف، طراحی های Post Apocalyptic و… کاری کنند تا بازی فضای جدی ای به خودش پیدا کند. طراحی خوب محیط ها، تنوع زامبی ها و جلوه های ویژه ای که ساخته شده، بسیار عالی از کار درآمده اند. طراحی شخصیت ها خوب به نظر می رسد و رعایت حالت کمیک زیبایی خاصی به آن ها بخشیده است. بازی The Walking Dead یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است که تا مدتها می تواند بازیکنان را به خوبی سرگرم کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

دانلود بازی THE WALKING DEAD برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Telltale Games