دانلود بازی The Witness برای PC

The Witness | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Witness برای PC

| دانلود نسخه کامل HI2U با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۱/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: معمایی/ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۸ GB

معرفی بازی :

The Witness به عنوان جدیدترین بازی ساخته شده توسط طراح Braid یعنی Jonathan Blow شناخته می شود که در سبک Puzzle و به صورت Single-player می باشد و از اولین عناوینی است که از تکنولوژی ۳D virtual reality بهره می برد. The Witness را می توان به دو بخش مرتبط تقسیم کرد. بخش ابتدایی بازی، گشت و گذار در محیطی بسیار وسیع و تعامل با اشیاء درون آن با دیدی اول شخص است. خالق عنوان در توصیف وسعت جهان آن ادعا نمود که The Witness ده برابر ساخته قبلی خود بوده و می توان در گوشه کنارش چیزهایی برای کشف کردن یافت. به طور کلی، ده منطقه در بازی وجود دارد که توسط کوهی عظیم احاطه شده اند. هر بخش نیز خود تشکیل شده از مناظر طبیعی مانند: بیابان، مرداب، جنگل هایی با پوشش مختلف یا مصنوعی مانند: ساختمان ها، آسیاب های بازی، قلعه ها و … هستند.

بدون شک لذت گشت و گذار در محیطی عظیم با گرافیک هنری چشم نواز و طراحی زیبا هیجان انگیز است؛ اما این حس تا چه مدت دوام داشته و رنگ و بوی تکراری شدن به خود نمی گیرد؟ این جاست که پازل و معماهای گوناگون به بخش دوم بازی تبدیل می شوند. برای درک بهتر عظمت این بخش، جالب است بدانید بیش از ششصد معما در The Witness وجود دارد. در واقع، بر خلاف برخی عناوین صنعت گیمینگ، Jonathan Blow در کنار وسعت به جزییات نیز اهمیت زیادی داده است. البته نگران نباشید! مقصود از اتمام بازی حل تمام پازل ها نیست. بلکه با انجام معماهای یک منطقه، برجی کوچک ظاهر شده و نورش را به کوهی که جهان The Witness را احاطه کرده می تابد. اکنون تصمیم با شماست، می توانید بازی را ادامه دهید یا به اتمام برسانید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Witness برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Witness برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Witness برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Witness برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Witness برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7
Processor : 1.8GHz
Memory : 4 GB RAM
Graphics : Intel HD 4000 series
DirectX : Version 10
Storage : 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 7
Processor : 2.4GHz
Memory : 8 GB RAM
Graphics : GeForce 780
DirectX : Version 10
Storage : 4 GB available space

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:Thekla, Inc