دانلود بازی Titanfall 2 برای PC

Titanfall 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۷/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۴٫۱ GB

معرفی بازی :

عنوان Titanfall 2، ادامه‌ای بر نسخه اول خود می باشد. عنوانی که با ارائه بخش آنلاین بسیار جذاب، شلوغ و نفس‌گیر بازی‌ بازان را در حالت‌های مختلف و متنوع، مجبور به رقابت با یکدیگر کرده و آنان را به مبارزه تشویق می‌کند. نسخه اول این عنوان، ویژگی‌های جذابی داشت که در بیشتر عناوین شوتر دیده نمی‌شود. استفاده از تایتان‌های غول‌آسا، برترین تفاوت این عنوان با دیگر شوتر‌ها و یکی از عامل‌های معروف شدن و جذابیت آن است. همچنین سلاح‌های متفاوت، پرش بر روی دیوار‌ها، تاحدودی پارکور و استفاده از جت پک (Jet Pack) برای پریدن و …، ار ویژگی‌هایی است که گیم‌پلی این عنوان را بسیار جذاب‌تر و متفاوت‌تر از دیگر عناوین می‌کند. استفاده از تایتان‌ها نیز بسیار جذاب است. زمانی که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید قدرتی بسیار عظیم را به دست می‌آورید ولی از سرعت‌تان کاسته می‌شود و نمی‌توانید به انجام پرش‌ها و … بپردازید. نسخه دوم این عنوان، برخلاف نسخه اول خود برای کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز عرضه شده است. طبق گفته سازندگان، این نسخه بسیار کامل‌تر و جذاب‌تر از نسخه اول خواهد بود که مهم‌ترین تغییر آن را می‌توان اضافه شدن بخش تک‌نفره و داستان نامید. نسخه اول داستان خاصی نداشت و فقط حالت‌های چندنفره و رقابتی بود ولی پس از اصرار زیاد طرفداران بر روی وجود یک بخش داستانی، این بخش به نسخه دوم افزوده شده است.

نسخه اول تقریبا یک گیم‌پلی کامل را به مخاطبان ارائه کرد و حال، تیم سازنده تا حد زیادی دست و بالش برای این نسخه بازتر است. گیم‌پلی بازی Titanfall 2 آن‌چنان نیازی به تغییرات ندارد و فقط در بعضی قسمت‌ها بهبود‌هایی صورت گرفته است. مهم‌ترین آن را می‌توان تغییراتی در سیستم جنگیدن پایلوت‌ها دانست. در گذشته پایلوت‌ها آن‌چنان کارایی در زمین بازی نداشته و بیشتر به‌عنوان سربازان عادی به حساب می‌آمدند و حال باید از آن‌ها نیز هراس داشت. استودیو ریسپاون در این نسخه برای پایلوت‌های هر کلاس یک سری گجت ویژه تدارک دیده که استفاده از آن در طول مبارزات نیز می‌تواند هیجان انگیز باشد. از طرفی یک Grapple Hook برای پایلوت‌ها در نظر گرفته شده که از طریق آن می‌توانند بر روی ساختمان‌ها یا بدن تایتان‌ها پریده و آن‌ها را نابود کنید. قطعا هدف از این کار، سرعت بخشیدن به گیم‌پلی و هدفمندتر کردن بازی نسبت به قبل است. در نسخه اول بازی بدلیل اختلاف فاحش بین قدرت پایلوت‌ها و تایتان‌ها تنها یک هدف در ذهن گیمر بود؛ سریع‌تر نوار مربوط به خبر کردن تایتان‌ها فرا رسیده و از تایتان خود استفاده کنید. حال تعادلی بیشتر بین پایلوت‌ها و تایتان‌ها بوجود آمده است. از این‌رو استفاده و جنگیدن با تایتان به این معنا نیست که شما مرد اول میدان هستید، پایلوت‌های دیگر براحتی می‌توانند شما را سرنگون کنند. گرافیک بازی با توجه به نمایش‌ها عالی است و سازندگان در ارائه گرافیکی مناسب و نسل هشتمی موفق بوده‌اند. طراحی محیط، ساختمان‌ها و گیاهان بسیار عالی است و بازی‌باز در آن غرق می‌شود. تایتان‌ها نیز طراحی عالی دارند و کاملاً عالی طراحی شده‌اند. بازی از نظر طراحی چیزی کم ندارد و سازندگان بسیار عالی بر روی این بخش کار کرده‌اند. تخریب پذیری آن نیز فوق‌العاده است. با مشت‌ها و ضربات محکم و قدرتمند تایتان‌ها، تخریب پذیری صورت می‌گیرد و این بر روی بیشتر اجسام و محیط‌های بازی حاکم است. اگر مکانی تخریب شود، قطعات ریز و درشت آن به اطراف پرتاب شده و گرد و غبار محیط را فرا می‌گیرد. تخریب‌پذیری بازی واقعاً کامل کار شده است و درختان، ساختمان‌ها و … همه قابل تخریب شدن هستند. طراحی قیافه‌ها نیز عالی کار شده است ولی این به نظر می‌رسد بیشتر در بخش داستانی قابل مشاهده باشد تا بخش چندنفره. برای مثال ریش‌ها و موها بسیار مناسب و طبیعی طراحی شده‌اند. در کل بخش هنری گرافیک عالی به نظر می‌رسد و سازندگان در مورد آن تمام تلاش خود را کرده‌اند. از طرفی دیگر بخش فنی نیز ظاهراً مناسب کار شده است و نرخ فریم بازی در تمام پلتفرم‌ها ۶۰ است. این قطعاً با توجه به گیم‌پلی شلوغ و درگیر کننده بازی بسیار عالی است و مشخص است سازندگان تمام تلاش خود را برای دست یابی به این نرخ فریم کرده‌اند. البته می‌توان گفت لذت گیم‌پلی با همین نرخ فریم درک می‌شود زیرا سرعت و شلوغی آن بسیار نسبت به دیگر عناوین بسیار متفاوت است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titanfall 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7/8/8.1/10 64bit
[CPU: Intel Core i3-6300t or equivalent [4 or more hardware threads
RAM: 8GB
HDD Free Space: 45GB
GPU : NVIDIA Geforce GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: 11
Internet Connection: 512Kbps or faster

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7/8/8.1/10 64bit
CPU: Intel Core i5-6600 or equivalent
RAM: 16GB
HDD Free Space: 45GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480 8GB
DirectX: 11
Internet Connection: 512Kbps or faster

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Respawn Entertainment