دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC

Tom Clancys Rainbow Six Vegas | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC

| دانلود نسخه کامل AnCiENT با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۶/۱۱/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۹۷ GB

نقد و بررسی بازی :

این بار ماموران Rainbow Six به عنوان زبده ترین واحد ضد تروریستی جهان وارد لاس وگاس می شوند. شهری بزرگ که هر ساله پذیرای بیش از ۳۷ میلیون نفر جهانگرد از سرتاسر دنیاست واکنون تحت محاصره تروریست ها قرار گرفته است. بازی شامل یک تیم سه نفره به این شرح است: لوگان کلر فرمانده جوخه، شخصیتی که شما فرماندهی ان را بر عهده گرفته اید. مایکل والتر کارشناس تخریب سلاح های سنگین و جانگ پارک متخصص الکترونیک وسلاح های دور برد، این نسخه به شما این امکان را می دهد تا دستورات را خیلی سریع تر از قبل صادر کنید و دامنه انتخاب سریع تری نسبت به قبل داشته باشید. مثلا اگر در یک موقعیت دشمنان در حال حمله باشند ودر موقعیتی دیگر هم تیمی های شما در نزدیکی یک در قرار داشته باشند دستورات مختلفی به صورت اتوماتیک در پایین صفحه ظاهر می شوند که هیچ ارتباطی هم به موقعیت و مکان شما ندارد واز هر جایی می توانید دستورها را ابلاغ کنید که این دستورات می تواند کلی یا برای یک فرد خاص باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

البته از انجایی که هم تیمی های شما دارای تخصص ومهارتی خاص هستند. در موقعیت های خاص آنان بر طبق هوش مصنوعی خود عکس العمل نشان می دهند.به طور مثال اگر به یک ترمیتال کامپیوتری نزدیک شوید جونگ پارک به طور خود کار به سمت ان رفته وان را هک می کند یا اگر دشمنان حمله کنند هم تیمی های شما منتظر دستور شما برای شلیک نمی مانند.اما یکی دیگر از قابلیت های جالب اینکه هر بار می توانید به هر یار خود دستور دهید که یک کار خاص انجام دهد. بدین ترتیب می توانید هر یک را به مسیری خاص بفرستید یا اینکه به هر یک از انها می توانید دستور دهید که در هنگام مبارزه ها بروی یک دشمن خاص قفل کنند. بدین ترتیب دیگر وضعیتی پیش نمی اید که همگی بر روی یک دشمن قفل کرده باشند و دشمنان دیگر با خیال راحت پیش روی کنند. در بعضی از صحنه ها هم بعضی از اطلاعات از طرق مافوق به شما ارسال می شود که در این صورت می توانید اطلاعات یا چهره انها را از طریق تصویر کوچکی که در گوشه صفحه ظاهر می شوند ببینید. تیم سازنده بازی سطح هوش مصنوعی دشمنان را بسیار خوب کار کرده است. مخصوصا برای هم تیمی های شما که بسیار هوشمندانه کار می کنند. یکی از نقاط قوت بازی انیمیشن های بسیار عالی بازی است که در راستای واقع گرایانه تر کردن گیم پلی بازی به خدمت گرفته شده اند، برای این بازی بیش از ۵۰۰۰ هزار انیمیشن کار شده است، انیمیشن های بازی به قدری قوی کار شده اند که کمتر پیش می اید شاهد یک نوع حرکت تکراری باشیم. حتی انیمیشن های صورت هم با دقت خاصی طراحی شده اند و صحبت کردن ودیگر تغییر حالات صورت بسیار طبیعی است. گرافیک بازی بر مبنای موتورUnreal Engin 3.0 ساخته شده است. یکی از مهمترین فاکتور های بازی نورپردازی آن است. خصوصا در فروشگاه ها که انواع اقسام نورها با رنگ های مختلف وجود دارد وادغام تمام ان با فاکتور های گیم پلی وتخریب پذیری محیط لحظات پر تنشی را برای شما ایجاد می کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Vegas برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ubisoft Montreal