دانلود بازی TOMB RAIDER 2013 برای XBOX360

TOMB RAIDER 2013

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v2.0 
حجم فایل: ۶٫۲۱ GB

شرکت سازنده بازی Crystal Dynamics که نتوانسته بود آنچنان که باید و شاید در نسخه های گذشته موفقیت خوبی را بدست آورد و یک بازی سریالی را منتشر میکرد در E3 سال ۲۰۱۲ پیش نمایشی از بازی جدید Tomb Rider را به همگی معرفی کرد ، که همه از دیدن معما ها و معابد پیچ در پیچ این بازی لذت بردن تا زمانی که نسخه جدید این بازی به نمایش در آمد ، تمامی آنچه از لارا کرافت در نسخه های قبلی دیدید باید فراموش کنید! لارا کرافت ما تغییرات چشم گیری را به خود گرفته است دیگر از او سلاح های همیشگی خود دور شده است ، داستان بازی روند جدیدی را طی میکند و همچنین گیم پلی بازی تغییرات چشم گیر و خوبی را بدست آورده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی از یک مسافرت یا بهتر است بگوییم ماجراجویی دریایی شروع می شود. لارای کم سن و سال و کم تجربه در اولین ماجراجویی خود به سر می برد. لارا در حال سفر به وسیله کشتی ای با نام Endurance به سوی سواحل جزیره ای در کشور ژاپن است، ولی انگار بخت با وی یار نیست و در بین راه با یک طوفان سهمگین مواجه می شود به نحوی که کشتی او کاملاً نابود شده و از بین می رود و در نهایت او خودش را در یک جزیره ناشناخته می یابد. اما قطعاً این پایان کار لارا نیست. در اینجا لارا برای اولین بار یاد می گیرد تا برای زنده ماندن بجنگد و به چیزهایی که می خواهد برسد و به همین خاطر هم هست که جمله A Survivor is Born برای توصیف این بازی انتخاب شده است. تیم سازنده سعی دارد بیشتر نحوه ماجراجویی و کشفیات وی را به نمایش بگذارد، البته با خطرهایی که امکان دارد برای هر کسی رخ دهد. استدیوی سازنده بر این عقیده است که مخاطبان با تجربه این عنوان به راحتی می توانند سختی هایی که لارا در پیش دارد را حس کنند و در ذهنشان خود را به جای وی قرار دهند. شاید سختی کار لارا در اینجا باشد که وی بسیار جوان است و ۲۱ سال بیشتر سن ندارد و همچنین کم تجربه زیرا هنوز به مهارت های لازم در حرکات آکروباتیک را یاد نگرفته است و بدنش برای پریدن از ارتفاعات و انجام حرکات خیره کننده آماده نیست! بدبختی های لارا زمانی به اوج می رسد که در می یابد در این جزیره مرگبار تنها نیست و می بایست با مردمان بومی این سرزمین نیز مواجه شود، مردمانی که تفریحشان حلق آویز کردن افرادیست که جزء سرزمینشان نیستند. همچنین در به کار گذاشتن تله های مختلف نیز مهارت خاصی دارند. به علاوه لارا با گروهی دیگر از انسان ها هم مواجه می شود؛ یک مشت آدم سلاح به دست، گویی آن ها برای هدف خاصی به این جزیره آمده اند و باز ماجراجویی های لارا شدت می گیرد و پرده از اسرار کنار خواهد رفت. Tomb Raider اکنون به عنوانی Open World (دنیای باز) تبدیل شده است. ماجراجویی، جستجو، مواجهه با پازل های مختلف، نبرد با دشمنان مختلف و از همه مهمتر تلاش برای زنده ماندن از مهمترین المان های این نسخه است که جو تاریکی به خود گرفته و به شدت میل به واقع گرایی نیز دارد دارد و از حال و هوای نسبتاً فانتزی نسخه های قبلی خود نیز کاملاً فاصله گرفته است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

دانلود بازی TOMB RAIDER 2013برای XBOX360

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Crystal Dynamics