دانلود بازی TowerMadness 2 v1.2.4 برای اندروید

TowerMadness 2 v1.2.4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی TowerMadness 2 v1.2.4 برای اندروید

|همراه با نسخه معمولی|

|همراه با نسخه مود شده|

ژانر: استراتژیکی

ورژن: v1.2.4

حجم : ۶۶ مگابیت

اندروید : ۲٫۳ و بالاتر

توضیحات بازی :

بیگانگان بازگشته اند! و انها به دنبال ان هستند که گوسفندان شما را به عنوان لباسی زیبا کشته و از پشم انان استفاده کنند. شما باید با برج هایی که میسازید از ورود متجاوزین فضایی جلوگیری کنید. شما باید از گله های خود با استفاده از فکر و خرد و همچنین با استفاده از سلاح های جالب و پیشرفته دفاع کنید تا توسط متجاوزین فضایی ربوده نشوند. این بازی اندروید برای طیف عظیمی از تبلت ها , فبلت ها و تلفن های هوشمند بهینه سازی شده است.در این نسخه از بازی بیش از ۴۰ مرحله افزوده شده است و دارای ۴ جهان یا منطقه میباشد که هر کدام گیم پلی منحصر به فردی دارند و همچنین میتوان به اضافه شدن تفنگ ها و برج هایی از جمله تفنگ بی حس کننده و برج کوچک اشاره کرد.تمامی خرید ها از جمله خرید اسلحه و… به صورت اختیاری میباشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

محل قرار گیری دیتای بازی : obb

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی TowerMadness 2 v1.2.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی TowerMadness 2 v1.2.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی TowerMadness 2 v1.2.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی TowerMadness 2 v1.2.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود نسخه معمولی لینک مستقیم : Direct Link

downloadدانلود نسخه مود شده لینک مستقیم : Direct Link

downloadدانلود دیتای بازی لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:Limbic