دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360

Trine 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار۲۰۱۱/۱۲/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۹۶۲ MB

اطلاعات بازی :

در سال ۲۰۰۹ دنیای بازی های کامپیوتری با اثری به نام Trine روبرو شد، بازی ای که در قسمت عناوین Arcade توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند، استودیوی بازیسازی Frozenbyte با عرضه این بازی یک شبه راه صد ساله را طی کرد. موفقیت های این بازی باعث شد که این استودیو نسخه دوم آن را نیز در دست ساخت قرار دهد. داستان بازی بعد از اتفاقات نسخه اول رخ می دهد، سه شخصیت اصلی این سری از بازی ها که آمادئوس (Amadeus) جادوگر، پونتیوس (Pontius) شوالیه و زویای (Zoya) دزد نام دارند، پس از ماجراهای نسخه اول از هم جدا می شوند، اما این سه قهرمان از این موضوع غافل هستند که سرنوشت دوباره آن ها را در کنار هم قرار می دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

آمادئوس جادوگر چندان شجاع و قدرتمندی نیست، اما با هوش و حساس است. پونتیوس یک شوالیه نترس و شکمو است و زویا نیز شخصیتی بسیار مرموز دارد و همیشه در فکر این است که چه گنجی بدست آورد. Trine دوباره برای سه شخصیت اصلی بازی ماجرایی را در پیش دارد. بازی از جایی آغاز می شود که Trine به سراغ آمادئوس می آید و او را از خواب بیدار می کند. در ادامه آمادئوس با پونتیوس مواجه می شود. گرافیک فانتزی Trine 2 حال شما رو بکلی عوض می کند، نور خورشید روی آب، گیاهان و آبشار ها بسیار زیبا هستند، البته شما در این جنگل تنها نیستید, Goblin هایی هم در این جنگل وجود دارند که می خواهند سد راه شما شوند اما بسیار ابله هستند، در رویارویی با این موجودات باید از قدرت های ساده ۳ قهرمان خود استفاده کنید. می توانید از شوالیه چاق و قوی خود استفاده کنید و با شمشیر آنها را زخمی و با چکش آنها را بکوبید و با سپر جلوی تیر آنها را بگیرید، از تیرانداز خود استفاده کنید و آنها را با تیر بزنید و با قلاب خود به بالا بروید و در آخر با جادوگر جعبه از بسازید و بر سر دشمنان پرت کنید. البته این ها فقط جزئی از قدرت آن ها است و فقط برای مبارزه استفاده نمی شوند. امتیاز در بازی اهمیت ویژه ای دارد، می توان آنها را صرف بهبود قهرمان های خود کنید. به عنوان مثال تیر های تیرانداز را یخی کنید، جادوگر را وادار کنید که پل بسازد و شوالیه بتواند چکش خود را پرتاب کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Trine 2 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

راهنمای نصب :

فولدر بازی را به آدرس HDD:/Partition3/Content/0000000000000000/ موجود در هارد منتقل نمایید .

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Frozenbyte