دانلود بازی Turok برای PC

Turok | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Turok برای PC

| دانلود نسخه کامل ViTALiTY با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۸/۰۲/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۳ GB

نقد و بررسی بازی :

شما در نقش Joseph Turok بازی رو شروع میکنید یک مبارز آمریکایی که قسمتی از ماموریت انحدام شرکت نظامی rogue است، او در بین هم تیمی های خود زیاد عزیز نیست زیرا آنها فکر میکنند که او مسئول مرگ برادرش است و به همین دلیل به خاطر هر اشتباهی که از او سر میزند چندین نفر به او پرخاش میکنند. این شخصیت شبیه کسانی است که شما بارها در فیلم های مختلف با آن برخورد داشته اید. کسی که در ابتدا مورد بی محلی قرار میگیرد و بعدا عزیز میشود. طراحی شخصیت ها و وسایل نقلیه این حس را به شما میدهد که با یک کپی برداری از Gears Of War مواجه هستیم . هسته ی بازی بر مبنای مبارزه با دایناسورها و بهتر از آن مبارزه با عقرب های غول پیکر و پرندگان غول پیکر و مارمولک های غول پیکر ما قبل تاریخ بنا شده، بازی در جایی انجام میشود که در یک جزیره یک آزمایشگاه مخفی در حال فعالیت است، جایی که بازی فراموش کرده در مورد آن توضیح بدهد و پاسخگو باشد که در این آزماشگاه چه فعالیتهایی انجام میشود و این دایناسور ها از کجا آمده اند؟ اگر شما یک طرفدار دوآتیشه ی دایناسورها هستید دیدن و بازی کردن این بازی برای شما خالی از لطف نیست، چون شما در بازی انواع و اقسام دایناسور های از جمله vegesauruses های اهلی و آرام و صد البته Tyrannosaurus rex که از مخوف ترین دایناسورهای زمان خود بوده است را میبینید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

نبرد با دایناسورها محتاج مهارت خاص و استفاده از تاکتیک های خاص است، دایناسورها معمولا به صورت گروهی حمله می کنند و آنها حقیقتا ستاره های بازی در این سیاره جنگلی هستند. هوش مصنوعی بسیار عالی بازی باعث هیجان بازی میشود، برای مثال سربازان دشمن به صورت مخفیانه و بدون سر و صدا به سمت شما نزدیک می شوند و به طور ناگهانی به شما حمله ور می شوند و وظیفه آسیب رساندن به شما را به خوبی انجام می دهند. در مواقعی از بازی می توانید گروه دایناسورها را به سمت سربازان دشمن رانده و به عنوان یک سلاح مهلک از آن استفاده کنید، شما می توانید در مواقع جنگ تن به تن پشت درختها و دیوارها و اجسام پناه بگیرید البته دشمنان شما نیز این کار را به خوبی بلدند.در Turok اسحله های گوناگونی وجود دارد که می توان ار آنها در جنگهای دور مثل تفنگ دوربین دار ، جنگهای تن به تن از مسلسلها و در برابر دایناسورها می توان علاوه بر سایر تفنگها از موشک انداز استفاده کرد، البته در بازی نارنجک نیز وجود دارد که می توانید با درجه بندی دقیق از یک صحنه دایناسور در حال چریدن، یک صحنه خونین بسازید. البته اسلحه هایی برای مبارزه های مخفی نیز وجود دارد که همان تیرکمان معروف Turok و چاقو است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Turok برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Turok برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Turok برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Turok برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Turok برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

DVD 1

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

DVD 2

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Propaganda Games