دانلود بازی Twisted Metal برای PS3

Twisted Metal | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Twisted Metal برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BCUS98106
حجم فایل: ۱۲٫۲ GB
ریلیز: CLANDESTiNE

نقد و بررسی بازی :

یکی از عناوین محبوب کنسول PSone بازی Twisted Metal بود که در سال ۲۰۱۲ اخرین قسمت این عنوان به طور انحصاری برای PS3 منتشر شد. این نسخه از بازی همچنان ساختار قبلی خود را حفظ کرده است. شما همچنان یک نقشه بزرگ در اختیار دارید که پر از ماشین هایی است که به خطرناک ترین و قوی ترین اسلحه ها مجهز شده اند. نه تنها این سلاح ها، ماشین ها را قوی کرده اند، بلکه قدرت تخریب بدنه این ماشین ها هم بسیار است و شما می توانید تقریباً بیشتر اشیاء موجود در صحنه را با ماشین خود زیر کرده و تخریب کنید. با شلیک به هر ماشین، پوینت های فراوان دریافت می کنید و می توانید با استفاده از این پوینت ها ماشین خود را Upgrade کنید. تنوع ماشین ها (از اسپرت گرفته تا ماشین های بزرگ و حتی شش در) بسیار بالا است. بعضی شلیک های قوی، مثل نابود کردن یک ماشین با راکت به صورت صحنه آهسته نمایش داده می شوند که خیلی جالب هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان ارائه شده در این بازی مشابه نسخه­های قبلی این سری بازی است. Calypso بار دیگر مسابقات Twisted Metal را برنامه ­ریزی و برگذار کرده­­اند.برنده­ی این اخرالزمان! می­تواند آرزویش را به Calypso بگوید تا او نیز آن آرزو را برایش به واقعیت تبدیل کند. این بازی دارای سه بخش داستانی است. بخش اول مربوط به Sweet Tooth است. نام واقعی او Marcus Kane است. زندگی تکراری او سبب به وجود امدن عصبانیتی در وجودش می­شود. او می­خواهد این حس را در درونش فروبشاند که موفق نمی­شود و این عدم موفقیتش باعث می­شود تبدیل به یک قاتل روانی به نام Sweet Tooth شود. دیگر شخصیت­های حاضر در این بازی Mr. Grimm و Dollface نام دارند. MR . GRIMM یک بدل کار است که از زندگی کنونیش اصلا راضی نیست. البته بیشتر این نارضایتی از گذشته­اش سرچشمه می­گیرد. پدرش همچون او یک بدلکار بوده که طرفداران بسیاری را نیز داشته است. در یکی از نمایش­هایش او در طی یک حادثه جانش را از دست می­دهد و فرزندش را به عنوان یک یتیم در دنیا باقی میگذارد. او پس از این حادثه زندگی پر از فراز و نشیبی دارد و بنابر همین دلیل تبدیل به یک خلافکار می­شود.او در این مسابقات شرکت می­کند تا به گذشته بازگشته و پدرش را در ان حادثه نجات دهد. DOLLFACE نیز نام شخصیت مونث موجود در بازیست. او یک مدل لباس محسوب می­شود. در مشکلات روحی که دارد با خود می­گوید که باید تمام مدل­های دیگر را نابود کند در این فرایند او پاشنه ­ی یکی از مدل ها را شل میکند و باعث برخورد او به زمین می­شود و در جایی دیگر با یک پتک بی­رحمانه به یک مدل دیگر می کوبد.اندکی بعد او در یک تصادف خیابانی خراشی روی صورتش ایجاد میشود. او که فکر می­کند که دکتر­هایش با دیگر مدل ها همکارند همه را از بین میبرد. در نهایت هنگامی که پیروز می­شود آرزو میکند به عنوان مشهور­ترین مدل شناخته شود ولی بعد از براورده شدن ارزویش خود را در یک باند فرودگاه می­یابد که یک هواپیما در حال بلند شدن از جای خود است. او توسط این هواپیما کشته می شود. یکی از تغییرات اساسی در این بخش از بازی امکان تغییر وسیله­ی نقلیه­ی هر کدام از این کارکتر­هاست که شاید در نتیجه­ی عدم تغییر داستان بازی به­وجود آمده است. قبل از هر مسابقه شما می­توانید از میان آن سه کاراکتر یکی را انتخاب کرده و سپس وسیله­ ی نقلیه­ ی مورد نظرتان را که تا آن زمان آزاد کرده اید انتخاب کنید. Sweet Tooth با این تغییرات صورت گرفته می­تواند وسیله­ی نابودگری به جز ماشین بستنی فروشیش را تجربه کند. این تغییرات ممکن است باعث بشوند ارزش راننده­ی وسیله ی نقلیه در مقابل خود وسیله کاهش یابد و عملا باعث کاهش هویت شما در بازی می­شود. شما دیگر با دشمنانی دیوانه با داستان های متفاوت رقابت نمی­کنید بلکه در مقابل افرادی می­ایستید که شبیه یکی از کارکتر­های اصلی بازی هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Twisted Metal برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Twisted Metal برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Twisted Metal برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Twisted Metal برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Twisted Metal برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Eat Sleep Play