دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC

Two Worlds 2 Velvet Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۰۵/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۳۱ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی Two Worlds 2 چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد، Gandohar قصد دارد با استفاده از قدرت خواهر شخصیت اصلی بازی به تمامی دنیا حکومت کند. در این بین شما باید به کمک اورک ها خواهر خود را نجات داده و جلوی Gandohar را بگیرید. داستان بازی خوب نیست و ضعیف روایت می شود، همین طور شخصیت های بازی چندان جالب و به یادماندنی نیستند. دیالوگ های رد و بدل شده بین شما و سایر شخصیت ها عموما بی ربط به داستان بوده و به هیچ عنوان جذاب نمی باشند و این امر باعث می شود پس از مدتی کلیه دیالوگ ها را بدون گوش کردن، رد کنید. بازی در یک دنیای وسیع جریان دارد، شهرها و مناطق فراوانی در بازی وجود دارند که شما باید ماموریت های خود را در آن ها انجام دهید. بخش اصلی ماموریت ها به مبارزه با دشمنان اختصاص یافته و دشمنان فراوان با ظاهر و قدرت های متفاوتی در طول بازی روبروی شما قرار خواهند گرفت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

سیستم مبارزه بازی بسیار ساده بوده و برای حمله کردن فقط باید یک کلید را به صورت پیاپی فشار دهید. شخصیت اصلی در طول مبارزه از هیچ گونه حرکت چند ضرب استفاده نکرده و اکثر حملات خود را به یک شکل انجام می دهد. رمز موفقیت در مبارزات فشردن سریع دکمه حمله و اجازه دفاع ندادن به دشمن می باشد. این سیستم با وجود اینکه در ابتدا جذاب است، در ادامه باعث خستگی شما شده و به شدت تکراری می شود. دشمنان بازی با وجود داشتن تنوع ظاهری زیاد در کل از یک الگوریتم برای حمله به شما استفاده می کنند، یا به سرعت خود را به نزدیک ترین فاصله به شما رسانده و به کمک سلاح یا مشت سعی در ضربه زدن به شما را دارند و یا در سر جای خود ایستاده و با تیروکمان و جادو به سمت شما شلیک می کنند. هیچ گونه حرکت غیر منتظره در نحوه حمله دشمنان به چشم نمی خورد و بعد از چند دقیقه مبارزه، کاملا با روش حمله و دفاع آن ها آشنا خواهید شد. علاوه بر این هوش مصنوعی دشمنان بسیار ضعیف بوده و همین امر باعث تکراری شدن مبارزات می شود. همچنین اگر از دست چند دشمن فرار کرده و دری را به روی آن ها ببندید غیر ممکن است بتوانند آن در را باز کرده و به دنبال شما بیایند. علاوه بر ماموریت های اصلی تعداد بسیار زیادی ماموریت جانبی وجود دارد که کیفیت برخی از آن ها از ماموریت های اصلی نیز بیشتر بوده و انجام این ماموریت ها یکی از دلایل اصلی اشتیاق شما به ادامه بازی می باشد. با توجه به وسعت محیط بازی، برای حمل و نقل در این دنیا چندین روش وجود دارد که راحت ترین آن ها استفاده از Teleport های فراوانی است که در تمامی بخش های بازی قرار دارند. بازی از سیستم کلاس بندی استفاده نمی کند و به جای آن با انجام مبارزات و ماموریت ها دو درجه Attribute و Skill به دست می آورید که از Attribute جهت ارتقا چهار قدرت اصلی و از Skill برای بالا بردن توانایی های مختلف استفاده می کنید. عدم استفاده از کلاس بندی باعث شده که بخش نقش آفرینی بازی عمق کافی را نداشته باشد ولی با توجه به تنوع زیاد مهارت های بخش Skill و تفاوت های بین آن ها می توان گفت این سیستم با وجود اینکه از عمق کافی برخوردار نیست، کماکان از قوانین بازی های نقش آفرینی پیروی می کند. بخش Skill به شش دسته کلی تقسیم می شود و در هر دسته تعداد زیادی توانایی مختلف وجود دارد که می توانید با ارتقا آن ها قدرت خود را بالاتر ببرید. البته این سیستم یک ضعف بزرگ دارد و آن این است که به علت نوع مبارزات و روش های حمله دشمنان عملا بخش جادوی بازی غیر استفاده مانده و اکثر بازیکن ها به جای بهره گیری از حالت جادوگر به استفاده از حالت مبارز تمایل پیدا می کنند. یکی از نقاط مثبت بازی تنوع بالای محیط ها می باشد، محیط های بازی شامل شهرهای مختلف، جنگل، غار، بیابان، برکه و … بوده که درتمامی این محیط ها حیات جریان دارد و موجودات مختلفی در آن زندگی می کنند. البته بخش زیادی از دنیای بازی را آب فرا گرفته ولی با این وجود محیط های قابل گردش وسعت زیادی دارند. نوع پوشش و شکل ساختمان های هر شهر با دیگر شهرها تفاوت داشته و هر یک دارای معماری خاصی می باشند. گشت و گذار در این محیط ها خصوصا جنگل های بازی لذت خاصی دارد و تنوع زیستی هر بخش شما را مجذوب خود خواهد کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: TopWare Interactive