دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360

Ubisoft Triple Pack | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360

| بازی به صورت PAL  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۹/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۵۷ GB

اطلاعات بازی :

در بازی Ubisoft Triple Pack سه بازی زیبای From Dust و Outland و Beyond Good and Evil HD قرار دارند که در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی Ubisoft برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. بازی From Dust یک بازی زیبا و خلاقانه می باشد. شاید در نگاه اول شما را به یاد عناوینی چون Black and White یا Populous بیندازد اما مطمئنا خلاقیت Chahi خالق این بازی که خالق عناوینی چون Heart of Darkness و Another World محسوب می شود میتواند یک تجربه ی عجیب و جدید را رقم یزند. از ویژگی های این بازی میتوان به طراحی هنری فوق العاده، تکنولوژی عالی تخریب زمین، حالت داستانی قوی و قدرت های جالب اشاره کرد. Outland یک عنوان دو بعدی بسیار زیبا است. حال و هوای باستانی و فانتزی این عنوان را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. طراحی هنری بازی از همان لحظه ای که لوگوی Ubisoft و Housemarque به نمایش در می آیند، خودنمایی می کند. طراحی منوهای بازی بی نظیر است. میان پرده های بازی شامل Artworkهای بسیار زیبایی می شوند که به طرز بسیار ماهرانه ای طراحی شده اند. مکان های بازی از رنگ بندی های بسیار خوبی برخوردار هستند. این رنگ های زیبا و نورپردازی خوبی که برای این عنوان طراحی شده، به بازی حس و حال زیبا و وصف ناپذیری بخشیده است. بازی شکل تاریخی مکان های آمریکای مرکزی را در محیط های جذابش به نمایش درمی آورد. همه چیز در این عنوان زیبا به نظر می رسد و نمی توان در این بازی از قسمت خاصی ایراد گرفت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بازی Beyond Good & Evil نیز یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی است. شما در شخصیتی به نام Jade به انجام بازی می پردازید ،Jade در بچگی مورد ظلم و ستم قرار گرفته و از داشتن پدر و مادر محروم بوده است و حال که بزرگ شده است به عنوان عکاس و خبرنگار به تهیه مقالات و عکس برای مجلات و روزنامه ها می پردازد. شما باید در این بازی به او کمک کنید تا او از پس بدیها برآمده و خوبیها و زیباییها را کسب بکند، داستان بازی در سیاره ای به نام Hillys به وقوع می پیوندد این سیاره میلیون ها سال پیش توسط یک موجود فضایی و سربازان او به تصرف در آمده است اما فرمانداران این سیاره درصدد بیرون راندن دشمن بر می آیند و جنگی شروع می شود و شخص اول داستان Jade درصدد پی بردن به واقعیت این جنگ و کشف رازهای پشت پرده بر می آید و در این مسیر دوستان او و از همه مهمتر عصای جادویی Dai-Jo او را همراهی می کنند، او در ابتدا به عضویت یک گروه شرور به نام IRIS در می آید بدون آنکه از عواقب و نتایج ناگواری که برای او پیش خواهد آمد باخبر باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ubisoft Triple Pack برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.