دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3

UFC Undisputed 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۲/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوریکامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLES01231
حجم فایل: ۲۲٫۷ GB

قسمت سوم سری بازی UFC Undisputed 3 که سعی دارد با ارئه ی عنوانی استاندارد بار دیگر در سبک MMA حرفی برای گفتن داشته باشد. شما می توانید از همان ابتدای بازی نوع کنترل خود را مشخص کنید. کنترلی حرفه ای برای کسانی که در این سری بازی ها حرفی برای گفتن دارند و البته کنترل آماتور برای کسانی که کار خود را برای بازی کردن عناوین MMA با UFC Undisputed 3 شروع کرده اند. پس از انتخاب حالت کنترل، به دلخواه می توانید وارد بخش تمرینی و آموزشی شده، تا حرکات کلیدی بازی را فرا بگیرید. البته از همین جاست که سازنده ی بازی مانور خود را برای حرکات طبیعی و متنوع بازی شروع می کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

از ویژگی های این سری این است که اولا سعی شده است که کاملا شبیه سازی شده واقعیت باشد و دوما این که نبرد ها کاملا پرهیجان و پیچیده می باشند. به همین علت می توان سری UFC Undisputed را یک بازی ورزشی ، مبارزه ای ، شبیه سازی شده نامید. که البته به علت مینی گیم های فراوان و صحنه های اکشن فراوان و همچنین گیم پلی سریع و مهیج آن ، آن ها در سبک Action جایگذاری می کنند. در حال حاظر UFC Undisputed 3 آخرین نسخه ی این سری می باشد که توانسته است پیشرفت های فراوانی را نسبت به نسخه های قبلی خود کند. از مهمترین و زیباترین ویژگی های بازی UFC Undisputed 3 ، قسمت Create A Fighter آن می باشد. در این قسمت شما می توانید مبارز مورد نظر خود را بسازید. در این قسمت واقعا دست بازی باز آزاد است. او می تواند هر شکل و قیافه ای را برای خود برگزیند و با کوچکترین جزئیات آن دست کاری کند. او می تواند از بین تعداد زیادی از حالت های گوناگون چشم ، ابرو و… یکی را انتخاب کند. همچنین می تواند شرت و رنگ آن را برگزیند و حتی علامت ها مارک هایی را روی آن چاپ کند. شما می توانید در طول بازی اسپانسر داشته باشید و علامت شرکت آن ها را روی شرت خودتان قرار دهید. یکی از نکات جالبی که در بازی دیده می شود، سخن های مربی در بین هر راند مسابقه است؛ در این قسمت نکات مثبت و منفی مبارزه ی خودتان به شما گفته میشود تا برای راند های بعدی از توصیه های آن استفاده کنید، که در بیشتر مواقع کارساز است. طراحی شخصیت های واقعی به خوبی انجام شده است. بافت ها به خوبی کار شده و پلیگون اضافه ای که در صورت کارکتر هایی که در بازی های مشابه حضور دارند دیده نمی شود. صدمه دیدن بدن شخصیت ها، واقع گرایانه تر از هر قسمت موجود در بازی است. به طور مثال کبودی شکم از برخورد مشت ها به آن مکان و یا سینه ها، به طرز شگفت انگیزی واقعی به نظر میرسند و در جای مناسب پدید می آیند. صدمه های ناشی از مشت ها بر قسمت سر هم جای خود دارند. تمام بخش های سر و صورت شخصیت ها در مقابل ضربات عکس العمل درستی نشان می دهند و حس واقعی مشت ها را به نمایش می گذارند. البته نباید از جزئیات بالای آن ها نیز چشم پوشی کرد. اینکه حتی خارج شدن لثه گیری که به واسطه ی مشتی محکم از دهان مبارز به بیرون می آید دلیل خوبی برای اثبات این موضوع است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی UFC Undisputed 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Yuke’s