دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱۱/۱۱/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن / مبارزه ای
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: LT2.0 
حجم فایل: ۶٫۴۸ GB

اگر شما هم از طرفداران بازی های مبارزه ای باشید، حتما از کمبود این بازی ها گله دارید و شاید از اینکه این سبک از بازی ها در این نسل چندان موفق عمل نکرده اند هم راضی نباشید. اما Capcom از این روند نه چندان موفق بازی های مبارزه ای، درس گرفته و نسخه سوم یکی از بازی های کلاسیک و پرطرفدار خود را بسیار زیبا و عالی از کار در آورده است. بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 از آن عنوان های مبارزه ای فانتزی ای است که خیلی ها دوست دارند آن را بازی کنند. شخصیت های محبوب بازی های Capcom روبروی ابر قهرمان های Marvel قرار گرفته اند تا بازیکنان بتوانند شاهد قدرت نمایی آن ها در قالب یک بازی کامپیوتری باشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در تمام عنوان های مبارزه ای شاهد داستان خاص یا چندان پیچیده ای نیستیم. در MVC3 هم همین قاعده پا برجاست. داستان توجیهی برای شکل گرفتن چنین مبارزه هایی میان شخصیت های Capcom و Marvel است و هدف دیگری ندارد و از این قرار است که دکتر دوم (Doctor Doom) که باعث اکثر بدبختی های دنیای Marvel است، یک تیم بزرگ خلافکاری تشکیل می دهد. تا اینجای کار همه چیز برای دنیای Marvel عادی است. اما دکتر دوم تصمیم می گیرد به یکی از پلیدترین شخصیت های دنیای Capcom ملحق شود تا با هم بتوانند هر دو دنیای Marvel و Capcom را به تصرف در بیاورند. او به سراغ آلبرت وسکر (Albert Wesker) می رود تا با همکاری او بتواند به خواسته هایش برسد. اما این اقدام باعث می شود که قهرمانان آشنای این دو دنیا علیه آن ها اقدام کنند و سعی کنند که این دو دنیا را از وجود این شیاطین پاک کنند. همین داستان، آغازی برای یک بازی مبارزه ای است. انصافا هم سوژه خوبی برای شکل گیری این بازی خلق شده و بازیکنان بهانه خوبی برای انجام این بازی دارند. همان طور که از نام بازی هم مشخص است، با یک عنوان فانتزی روبرو هستیم. دیگر از دنیای تاریکی که اکثر شخصیت های بازی در آن به تنهایی حضور داشتند، خبری نیست و آن ها در محیطی کاملا فانتزی قرار گرفته اند. گرافیک Cel-Shade به بازی زیبایی خاصی بخشیده و محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. با توجه به همین موضوع، طراحی شخصیت ها هم به همین صورت است. اما طراحی Cel-Shade باعث نشده که شخصیت های بازی از نظر طراحی جزئیات چیزی کم داشته باشند. شخصیت ها بسیار خوب و پر جزئیات طراحی شده اند. تمام شخصیت های این عنوان به همان زیبایی به نظر می رسند که در بازی های مستقل خود دیده شده بودند. این سبک باعث شده که بازی بیشتر حال و هوای کتاب های Comic را به خود بگیرد. Ultimate Marvel vs Capcom 3  یک بازی مبارزه ای بسیار جذاب و نفس گیر است که پیشنهاد می کنم آن را امتحان کنید. البته سبک این بازی شاید به گونه ای باشد که خیلی ها نتوانند در ابتدای کار چندان موفق باشند، اما کم کم و با تمرین زیاد می توانید خود را در رده مدعیان این بازی قرار دهید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

دانلود بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 برای XBOX360

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom