دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3

Uncharted Drakes Fortune | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۷/۱۱/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BCES00065
حجم فایل: ۲۱٫۵ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی Uncharted در نمایشگاه E3 سال ۲۰۰۶معرفی شد و در سال بعد یعنی سال۲۰۰۷ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هفتمی کمپانی سونی یعنی PS3 منتشر شد. این بازی در زمان خود توانست به یکی از عناوین پر فروش و موفق در کنسول PS3 بشود. این بازی توسط استودیوی ناتی داگ (Naughty dog ) که یکی از استودیوهای سونی می باشد، خلق شد و توانست جوایز متعددی را هم کسب کند. این بازی در سبک اکشن ماجرایی می باشد و شما کارهای مختلفی از قبیل جت اسکی سوارشدن، تیراندازی و… را انجام می دهید.این بازی توانست از IGN جایزه ی بهترین بازی اکشن ۲۰۰۷، بازی سال PS3، بهترین تکنولوژی گرافیکی و بهترین نمره در میان بازی PS3 را به دست آورد. لازم به ذکر است این بازی همانند بسیاری از عناوین انحصاری دیگر PS3 توسط (SCEA ) منتشر شد. این بازی با استفاده از ورژن ۱ موتور بازی سازی مخصوص ناتی داگ ساخته شد، البته اطلاعات زیادی از این انجین بازی سازی در دسترس نیست، ولی تمامی بازی های که این استودیو با استفاده از این انجین ساخته است، کم تر از شاهکار نبوده اند، البته عناوین جدیدتر این استودیو با استفاده از نسخه های ارتقاء یافته ی این انجین، ساخته شده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی روایت مردی جوان به نام ناتان دریک (Nathan Drake ) می باشد که در بازی به او نیت (Nate ) هم می گویند. وی یک ماجراجو می باشد که اقدام به جستجوی دوباره ی سرزمین های گمشده می کند که از جمله ی آن ها می توان به : آتلانتیس، ال دورادو و… اشاره کرد. در واقع این سرزمین ها در گذشته توسط افرادی هم چون مارکو پلو، فرانسیس دریک و … کشف شده اند ولی قهرمان ما یعنی ناتان دریک به جستجوی دوباره ی آن ها می پردازد. شما در بازی به تنهایی کارهای خود را انجام نخواهید داد و در لحظات مختلف افراد مختلفی به عنوان دوست در کنار شما می باشند. در واقع ناتان به همراه دوستانش یعنی النا فیشر (Elena Fisher ) که او هم یک ماجراجوی جوان می باشد و هم چنین ویکتور سالیوان (Victor Sullivan ) که به اختصار به او به او سالی (Sully) هم می گویند، می باشد. آن ها در ابتدا در حال سفر با کشتی می باشند که دزدان دریایی به آن ها حمله ور می شوند، پس از اتفاقاتی آن ها وارد جزیره می شوند. در پی این اتفاقات، النا و ناتان یکدیگر را گم می کنند ولی بعدا به دلیل سقوط هواپیمایی که ناتان و النا در آن می باشند، ناتان از النا جدا می شوند و به همراه سالی به راه خود ادامه می دهد. آن ها سرانجام به سختی یک کشتی قدیمی را پیدا می کنند. در همان زمان ناتان برای جستجو درون کشتی به داخل آن می رود و سالی تنها می ماند، ناتان در کشتی افرادی را می بیند که سال هاست جان خود را از دست داده اند. او از کشتی خارج می شود و به محلی که آخرین بار سالی را در آن جا دیده بود، باز می گردد ولی در آن جا چیزی را که انتظار داشت، مشاهده نمی کند… داستان این بازی دارای چالش ها و اتفاقات حیرت انگیز بسیاری می باشد که مسلما خیلی از شما با آن همراه خواهید شد. در بازی شما فقط می توانید کنترل ناتان دریک، شخصیت اصلی بازی را در دست داشته باشید و فقط در چند قسمت که بر پشت جت اسکی سوار هستید، می توانید توسط النا تیر اندازی کنید. همان طور که گفتیم شما در اکثر مواقع کنترل ناتان دریک را بر عهده دارید و او در بیش تر قسمت ها به غیر از چند مورد پیاده می باشد که این چند مورد به سوار شدن جت اسکی و یک جیپ محدود می شود و شما برای این که با پای پیاده مسیر ها را طی کنید و یا با وسایل نقلیه، حق انتخاب نخواهید داشت و فقط در مدت زمانی محدود شما می توانید از آن ها استفاده کنید. البته باید بگوییم که همین کم بودن این حالت باعث جذاب تر و هیجان انگیز تر شدن آن هم شده است. به طور کلی گیم پلی بازی به سه بخش مبارزات (تن به تن یا تیر اندازی)، حل معما ها و سکو بازی (PLATFORMER) تقسیم می شود. گرافیک بازی شاید در نگاه اول همانند عناوین قوی امروزی نباشد ولی باید به زمانی که این بازی در آن ساخته شده است هم توجه کنید زیرا این بازی در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است و امکانات در آن زمان در حد اکنون نبوده است، که از جمله ی آن ها می توان به موتور گرافیکی آن اشاره کرد. طراحی صورت ها هم بسیار خوب کار شده است و می توان به خوبی آن ها را احساس کرد و متوجه شد که در هر لحظه هر یک از شخصیت ها چه احساسی دارند. یکی از بهترین و احساسی ترین لحظات در همان مراحل اولیه اتفاق می افتد یعنی زمانی که گابریل رومن به طرف سالی شلیک می کند، در آن لحظه وقتی که دوربین به روی صورت ناتان می رود، به خوبی می توان احساس ناراحتی و غم را در چهره ی وی یافت. انیمیشن های تیر اندازی و مبارزه های تن به تن هم به خوبی کار شده اند و خیلی طبیعی می باشند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Uncharted Drakes Fortune برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۲:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Naughty Dog