دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/حادثه ای
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55 , 4.21 , 4.30
حجم فایل:۹٫۵۹ GB

حتما شما نام شینجی میکامی (Shinji Mikami) را شنیده اید. کارگردان معتبر و مشهوری که آن قدر افتخار در بازی سازی دارد که نوشتن تمام آن ها کاری بس دشوار است. ولی تا همین حد بدانید که او کارگردان مجموعه بازی های مشهور Resident Evil بوده است. حال او این بار دست بر بازی ای گذاشته که نوع و داستان آن کاملا با بازی محبوب Resident Evil متفاوت است.آقای پاول فدراستون (Paul Featherstone) از اعضای استودیوی بازی سازی Insomniac پس از بازدید از بازی Vanquish در E3 سال ۲۰۱۰ به این نکته اشاره کرد که این بازی نسخه دیوانه کننده تر عنوان Gears of War است. او در صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که Vanquish یک عنوان خلاقانه از سوی خالق عنوان بزرگی مانند Resident Evil است و این بازی یکی از بازی های مورد علاقه من در تمام دوران خواهد بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

انرژی! بحث مهمی که بر سر آن امروزه جنگ و ستیز فراوان است. داستان بازی Vanquish هم از همین جا آغاز می شود. سفینه ای که می تواند انرژی زیاد خورشیدی را در خود ذخیره کند، این بار عامل این جنگ و ستیز است. جالب است که داستان و جنگ بازی هم مانند مجموعه بازی های محبوب Call of Duty میان دو کشور آمریکا و روسیه است. آن ها با تمام توان خود می کوشند که این سفینه را زود تر از رقیب خود به دست آورند و سرانجام هم روسیه موفق می شود که کنترل سفینه را به دست بگیرد؛ اما این پایان کار نیست و کشور روسیه برای تسلیم رقیب دیرینه خود به وسیله نیروی عظیم این سفینه می کوشد تا آن ها را تهدید کنند و…

در بازی با دشمنان مختلفی رو به رو می شوید که به خوبی می توان گفت بر جزییات آن ها کار شده است. بنا بر رسم و اصول بازی سازی، تنوع دشمنان فقط به ظاهر آن ها نیست بلکه به بزرگی و کوچکی آن ها هم هست. این جاست که می توان به بخش جذاب بازی رسید که همراه با ربات های غول پیکر (Boss) است که مثل همیشه شما باید آن ها را نابود کنید. نابود کردن آن ها هم چندان بدون سود نخواهد بود! چون شما می توانید با از پا در آوردن آن ها چیز های زیادی به دست آورید که یکی از آن ها ارتقاء (Upgrade) سلاح هاست.از دیگر نکات مثبت این بازی می توان گفت که نور پردازی هم در آن به خوبی انجام شده است و حس و حال فضای بازی را تا حدی به شما منتقل می کند.گرافیک هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و شما را دل زده نمی کند! البته قابل ذکر و گفتن است که مسلما گرافیک نسخه ی PlayStation 3 بیشتر از نسخه ی Xbox 360 است و دلیل آن هم این است که پلتفرم اصلی این بازی PlayStation 3 است و در ابتدا قرار بود که انحصارا برای این کنسول ساخته شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

دانلود بازی Vanquish برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SEGA