دانلود بازی Wayward Manor برای PC

Wayward Manor | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wayward Manor برای PC

| دانلود نسخه کامل FLT با فرمت ISO |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۷/۱۶
بستر های مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG 
حجم فایل: ۹۸۵ MB

معرفی بازی :

Wayward Manor یک بازی کمدی جذاب ، ساخته شده توسط تیم The Odd Gentlemen در سبک بازی های ماجراجویی است که شما را وارد محیطی تاریک می کند و وظیفه ای جالب به عهده شما قرار می دهد . شما در این بازی نقش ارواح را ایفا خواهید کرد و وظیفه شما فراری دادن مهمان های نا خواسته به خانه هستند . خانه ای قدیمی که در سال ۱۹۲۰ به شما تعلق داشت ولی پس از مرگ شما افراد بسیاری به آن جا می آیند . حال اگر می خواهید آزادی و راحتی خود را همچنان حفظ کنید باید از شر این میهمان های نا خواسته به روش های مختلف خلاص شوید . این بازی به نوعی ساخته شده است که قابلیت های بسیاری برای شما فراهم باشد تا شما بتوانید به وسیله قوه تخیل خود دست به اقدامات جالب بزنید و میهمان های خوشحال را با ترس و داد از خانه بیرون کنید!. خانه شما دارای ۵ طبقه خواهد بود که هر کدام دارای مواردی مختلف است که می توایند از آن ها برای ترساندن افراد استفاده کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Wayward Manor :

Wayward Manor | تاپ 2 دانلود Wayward Manor | تاپ 2 دانلود Wayward Manor | تاپ 2 دانلود Wayward Manor | تاپ 2 دانلود Wayward Manor | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: The Odd Gentlemen