دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii

Xenoblade Chronicles | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۴/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Wii
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
فرمت: ISO
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۶٫۶۳ GB

معرفی بازی :

داستان بازی زیبای Xenoblade Chronicles توسط Tetsuya و دو نفر دیگر به نام های Yuichiro Takeda و Yurie Hattori نوشته شده است، که در کار خود بسیار موفق بوده اند و توانستند، داستانی جذاب و غیرمنتظره ای را روایت کنند. در آغاز بازی دو خدایی را به نام های Bionis و Mechonis می بینید که در حال مبارزه با یکدیگر هستند. پس از مدتی، هر دو کشته می شوند و به مرور زمان جنازشان پوسیده می شود که با پوسیدن آنها دنیا به وجود می آید! Bionis در واقع خانه ی کاراکتر Shulk (کاراکتر اصلی بازی) و مردمان Hom می شود که بازی را از آنجا آغاز می کنید. از آن طرف هم Mechonis خانه و محلی می شود که دشمنان شما در آنجا حضور دارند. دشمنان بازی، روبات های شومی هستند که تنها با اسلحه ی مرموز Monada کشته می شوند، اسلحه ای که Shulk به ارث برده است. Shulk برای از بین بردن این روبات ها از دوست دیرینه ی خود یعنی Reyn کمک می گیرد. Reyn از دوران بچگی با Shulk دوست و همراه بوده است ولی از نظر اخلاق و درون خیلی مانند او نیست، Reyn یک کاراکتر یک دنده، لجوج و گستاخ می باشد ولی قدرت فیزیکی خیلی بالایی دارد. او بیشتر از یک سپر و نیزه برای مبارزه استفاده می کند. با جلو تر رفتن روند بازی، کاراکتر های بیشتری معرفی می شوند و همراه ماجراهای Shulk می شوند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

سبک بازی Xenoblade Chronicles نقش آفرینی به صورت Action می باشد که حملات معمول(Normal Attack) به صورت اتوماتیک و در فواصل زمانی انجام می شود و از این جهت گیم پلی شباهت بسیاری به Final Fantasy XII پیدا می کند. ممکن است در ابتدا، سیستم Battle بازی کمی برای بازیبازان پیچیده باشد اما به مرور زمان به آن عادت می کنید و می توانید لذت ببرید. در بازی، حملات ویژه(Special Attack) با نام Art Attack معرفی و شناخته شده است. برای حمله نیاز است تا کاراکتر خود را به موقعیت دشمن نزدیک کنید و پس از این که دشمن را مورد هدف قرار دادید، در این حالت شما باید نوع حمله ی خود را هم انتخاب کنید، سپس کاراکتر به طور اتوماتیک حمله می کند و او را از پای در می آورد. می توانید از حملات ویژه هم استفاده کنید،Art Attack ها در پایین صفحه قابل نمایش می باشند و بازیباز با انتخاب، می تواند از آن استفاده کند، البته قابلیت این را هم دارید که در منو Art Attack های خود را تعویض کنید و سپس به حملات خود ادامه دهید. این حملات برای کشتن دشمنان بسیار موثر می باشد و می تواند سپر آن را بشکند و یا آن ها را گیج و منهدم کند. از نظر گرافیکی Xenoblade Chronicles در Wii یکی از بهترین هاست. محیط ها بسیار بزرگ و پرجزئیات طراحی شده اند. بازی پر از کاراکترهای مختلفی است که بازیباز به راحتی می تواند با آن رابطه برقرار کند و به آنها علاقه مند بشود مخصوصا Shulk که از طراحی خوبی برخوردار می باشد. یکی از بزرگ ترین نکات مثبتی که در بخش گرافیک می توان اشاره کرد، به نبودن بارگذاری بین مراحل است که این نشان از برتری و حرفه ای بودن سازندگان بازی می دهد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles برای Wii | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Monolith Soft