دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU

Xenoblade Chronicles X | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۵/۱۲/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Wii U
نوع بازی: اکشن/نقش آفرینی
فرمت: wud
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۲۱ GB

معرفی بازی :

Xenoblade Chronicles X قرار بوده داستانی غیرقابل پیشبینی و حماسی داشته باشد، گرفتار شدن انسان‌ها در میان یک جنگ عظیم در کل کهکشان و حال تلاش آن‌ها برای بازسازی شهر لس آنجلس در سیاره‌ای به نام Mira. نسخه قبلی سری Xenoblade یعنی Xenoblade Chronicles از لحاظ داستانی عملکرد بسیار خوبی داشت و همین مسئله سبب شد تا انتظارات از داستان این بازی هم بسیار بالا رود، اما، سازندگان متاسفانه نتوانسته‌اند از لحاظ داستانی آن‌طور که باید و شاید عمل کنند و داستان بازی و البته روایت آن، چندان خوب نیست. داستان بازی کاملاً سطحی است و هیچ‌گاه نمی‌تواند مخاطب را در خود غرق کند.

دیالوگ‌های بازی هم وضعیت بهتری ندارند و بسیار سطحی و کلیشه‌ای هستند. حال به این‌ها شخصیت پردازی متوسط را هم اضافه کنید؛ ممکن است خیلی‌ از بازی‌ها به خاطر همین موارد هیچ‌گاه از سوی بازیبازان جدی گرفته نشوند؛ اما، Xenoblade Chronicles X را نمی‌توان در زمره آن بازی‌ها قرار داد. متاسفانه داستان بازی از پتانسیل زیادی بهره‌مند بوده و از لحاظ داستانی، بازی می‌توانست بسیار درخشان‌تر عمل کند و همچون یک انیمه طراز اول به نظر برسد، اما، سازندگان با کم‌کاری خود باعث شده‌اند که از لحاظ داستانی، بازی نتواند آن‌طور که انتظار می‌رفت عمل کند. البته با وجود اینکه مشکلات و ایراداتی در داستان بازی وجود دارد، اما، باز هم مخاطب می‌تواند با بازی همراه شود و خط داستانی بازی را به پایان برساند، البته مسلماً دلیل این مسئله، گیم پلی فوق‌العاده بازی است. هر چقدر هم در دنیای بازی Xenoblade Chronicles X، یعنی سیاره Mira به گشت و گذار بپردازید، باز هم به چیزهای جدیدی بر خواهید خورد که چنین چیزی شگفت انگیز است. در این دنیای بیگانه و پرهیاهو مناظر شگفت انگیزی وجود دارد که بعضاً فقط گوشه‌ای می‌ایستید و آن‌ها را تماشا می‌کنید؛ همچنین این دنیای بی‌کران پر از دشمن است، دشمنانی که به خون شما تشنه‌اند و باید همواره آماده مبارزه با آن‌ها باشید. این دنیای عظیم که ظاهراً هیچ‌گاه نمی‌توان به همه جای آن سرک کشید، در دل خود ماموریت‌های جانبی بسیاری را جا داده است و گویی این مراحل هم همچون دنیای بازی، تمامی ندارند. بازی بسیار طولانی است و گاهی هم سخت می‌شود، اما با وجود آن زره‌های مکانیکی با نام Skell که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید مبارزات و گشت و گذار در این دنیای بی‌کران هیچ‌گاه برای‌تان خسته کننده و سخت نخواهد بود و همواره، تشنه بیشتر بازی کردن خواهید بود. همچون بازی Xenoblade Chronicles، دنیای این بازی هم بسیار بزرگ و پویا است. از همان ابتدا می‌توانید به ۴ منطقه از ۵ منطقه بازی بروید و جالب اینجاست که هر کدام از این مناطق، حال و هوا و اقلیم خاص خود را دارند. به طور مثال جنگل سرسبز و زیبای منطقه Noctilum مکان بسیار خوبی برای گشت و گذار است، یا آن کوهستان‌های منطقه Oblivia که چشم اندازهای بی‌نظیری را برای مخاطب خلق می‌کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Xenoblade Chronicles X برای WiiU | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:Monolith Soft