دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3

Yakuza 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۳/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLES00834
حجم فایل: ۱۶٫۹ GB

اطلاعات بازی :

زمان شکل گیری گروه یاکوزا برمی گردد به سال ۱۶۹۳، زمانی که ژاپن به یک اتحاد داخلی دست یافت. در آن زمان سیاست های نادرست باعث شد تا عده زیادی در شرایط بدی برای ادامه زندگی قرار گیرند. این افراد که به نوعی قشر محروم جامعه آن زمان ژاپن بودند، بیشتر از سامورایی ها و افراد جنگجو تشکیل می شدند. شرایط آن زمان سبب پایه گذاری گروهی به نام یاکوزا شد. گروه یاکوزا امروزه دیگر در ژاپن فعالیت نمی کند و در سرتاسر دنیا پراکنده شده است. سابقه این گروه خلافکار و شهرت بسیار زیاد آن باعث شد تا کمپانی Sega دست به ساخت بازی ای به نام Yakuza بزند و در آن بخشی از دنیای این گروه خلافکار را به نمایش در آورد. داستان نسخه سوم این بازی برخلاف دو نسخه قبلی که توسط هاسه سیشو (Hase Seishu) نوشته شده بود، به وسیله آقای ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) نوشته شده است. اما این مسئله باعث نشده است که داستان بازی در نسخه های قبلی جدا باشد. داستان نسخه سوم کاملا با نسخه های قبلی ارتباط دارد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

البته اگر نسخه های قبلی این عنوان را بازی نکرده اید، در بازی این امکان قرار داده شده است که شما داستان قسمت های گذشته را ببینید تا بیشتر با حال و هوای آن آشنا شوید. داستان بازی همچون گذشته پیرامون شخصیتی به نام کازوما کیریو (Kazuma Kiryu) در جریان است و داستان جدیدی از او را به نمایش در می آورد. کازوما که رهبر یکی از گروه های خلافکار است، اکنون سرپرستی یک یتیم خانه را عهده دار است. شاید او به نوعی تنها خلافکاری باشد که در اوج قدرت به کارهای خوب فکر می کند و از قدرتش برای آزار رساندن به افراد بی گناه استفاده نمی کند. همه چیز آرام است تا اینکه مشکلات کم کم پیش روی کازوما قرار می گیرد و او را درگیر ماجرایی تازه می کند. یاکوزا از جمله بازی های است که از گرافیک خوبی بهره می برد. از مسائلی که همان ابتدای بازی نظر شما را به خود جلب می کند، طراحی بسیار خوب اشخاصی است که در بازی دیده می شوند. صورت ها دارای جزئیات بسیار خوبی هستند و کاملا طبیعی به نظر می رسند. درکنار این مسئله بافت های بازی در برخی قسمت ها بسیار بی کیفیت است و ناهماهنگی محسوسی را در بازی به وجود آورده است. از دیگر نکات خوبی که در بخش گرافیک می توان به آن اشاره کرد، طراحی بسیار خوب شهری است که بازی در آن اتفاق می افتد. محیط بازی از اجزای زیادی تشکیل شده است، همینطور مردم زیادی هم در حال رفت و آمد هستند که تمام آن ها به خوبی طراحی شده اند. اما همانطور که گفته شد، بافت های محیط می توانست دارای جزئیات بیشتری باشند تا بازی زیباتر به نظر برسد. در بازی، میان پرده های زیادی هم به نمایش در می آیند که همه آن ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و زیبایی خاصی به بازی بخشیده اند. درکل بخش گرافیک بازی را می توان از قسمت های خوب آن دانست. بازی Yakuza 3 شاید در نگاه اول شباهت زیادی به بازی GTA داشته باشد. آزادی عمل بسیار زیادی در بازی قرار داده شده است که در برخی موارد این آزادی عمل از GTA هم بیشتر می شود. بازیکن در این بازی می تواند به تمام فروشگاه هایی که در شهر قرار دارد، وارد شود و از امکانات آن ها استفاده کند و یا از آن ها خرید کند. اکثر این مکان ها شامل ماموریت های فرعی یا مینی گیم هایی هستند که می توانید بارها و بارها آن ها را انجام دهید. کلوپ های مشت زنی شبانه، کلاب ها و… تنها بخش کوچکی از اینگونه مکان ها هستند که به می توانید به آن ها سر بزنید. گیم پلی بازی شامل مبارزه های بسیار زیبایی هم می شود که انجام دادن آن ها لذت و هیجان بسیار زیادی دارد. مبارزه هایی که می تواند با فنون رزمی ای که در طول بازی آن ها را فرا می گیرید، انجام شود یا با کاتانا، نانچیکو و سلاح گرم خاتمه پیدا کند. البته برای اینکه بتوانید از این وسایل استفاده کنید و یا بتوانید از فنون رزمی بیشتری استفاده کنید، باید آن ها را از استادهای مخصوصی که در این رشته ها فعالیت می کنند، فرا بگیرید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Sega