دانلود دموی بازی The Next Car Game Pre-Alpha برای PC

The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود

دانلود دموی بازی The Next Car Game Pre-Alpha برای PC

با کرک معتبر ۳DM

کرک Skidrow افزوده شد

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: مسابقه ماشین

نسخه : ۰٫۱۷۳۶۳۳ Digital Deluxe Edition
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲ GB

 نقد و برسی بازی :

The Next Car Game Pre-Alpha یک بازی جدید در سبک دوست داشتنی ماشین و مسابقه است که از طرف Bugbear در سال ۲۰۱۴ و توسط تیم ۳DM کرک و منتشر شده است . این بازی شبیه ساز مسابقات ماشین ها است که از سری بازی های The Next Car Game منتشر شده است . در این بازی شما خود را در مسابقاتی خواهید یافت که در آن وظیفه دارید به هر قیمتی شده به خط پایان مسابقه برسید . این بازی که به نوعی یک بازی خشن محسوب می شود به شما اجازه می دهد تا برای رسیدن به خط پایان دست به هر کاری بزنید و سایر ماشین ها را از دور خارج کنید . می توانید در طول مسابقه خود را به سایر ماشین ها بکوبانید تا آن ها را از مسابقه خارج کنید و رقبای کمتری در مقابل خود ببینید . همچنین برای بهبود عملکرد و گسترش بازی آپگرید های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره مند شوید و ماشین خود را قویتر کنید . ماشین های بازی به ۳ دسته American Muscle, European Hatchback و American Seda تبدیل می شوند که هر کدام دارای آپگرید هایی مختلف و نیاز به مهارت خاصی برای بازی با آن ها دارند .

برای دانلود مشاهده نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

فیزیک بازی به صورت بسیار عالی تبدیل شده و در تصادفات و برخورد های سنگین و فیزیکی آن سنگینی و فیزیک واقعی بازی را تجربه می کنید که نه تنها موجب افزایش لذت و هیجان بازی می شود بلکه موجب بهبود عملکر پلیر در صورت بازی می شود . گیم پلی بازی نیز نسبت به سایر نسخه ها بهبود قابل توجهی داشته است و با تجربه ای متفاوت همراه خواهید شد . در طول بازی پس از برخورد با ماشین ها می تواند اتفاق های مختلفی روی دهد که به جذابیت بازی بیش از پیش می افزاید . به عنوان مثال برخورد شما می تواند منجرب به پرتاب شدن ماشینی به هوا شود و یا منجرب به چرخیدن ماشین و برخورد به سایر ماشین ها در طول مسابقه شود . طراحی ماشین ها و محیط بازی بسیار عالی کار شده اند و بر خلاف سایر بازی های اینچنینی محیطی بسیار طبیعی تر را ایجاد کرده اند که می تواند بازی را بسیار جذاب تر از سایر نسخه ها و بازی ها کند . همچنین جزئیات بازی مانند تصادفات ، برخورد ها ، تکه های ماشین بسیار خوب ایجاد شده اند و شما در طول بازی شاهد صحنه های تکراری از برخود ماشین ها نخواهید بود و در هر زمانی ممکن است با صحنه ای تازه و هیجان انگیز روبرو شوید که البته برای عبور از آن ها نیز نیاز به توانایی مناسب و بالایی دارید که تنها با انجام بارها و براهای متوالی این بازی به دست می آید . در نهایت این بازی را با توجه به حجم و سبک آن می توان یک بازی خوب دانست با توجه به این که از نسخه های قبلی و سایر بازی های در این سبک بسیار بهتر عمل کرده است .

تصاویری از محط بازی  :

The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود The Next Car Game Pre-Alpha | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: ۲ GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/Windows 8
Processor: Intel Core i5, AMD Phenom II X4 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 570, AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

توجه :

این بازی نسخه ۰٫۱۷۳۶۳۳ بوده و نسخه نهایی این بازی هنوز منتشر نشده است و به نوعی نسخه دمو بوده . . امکان وجود هرگونه مشکل در بازی وجود دارد .

دوستانی که با نسخه ۳DM مشکل داشتند کرک Skidrow را دانلود و فایل ها را جایگزین کنند .

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود کرک Skidrow از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Bugbear