دانلود فریمورهای جدید کنسول PS3

PlayStation 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود فریمورهای جدید کنسول PS3

| Rebug 4.82.1 Cobra 7.54 LITE به پست اضافه شدند |

با توجه به منتشر شدن آپدیت های جدید بازی هایی که به مرور زمان منتشر می شوند برای اجرا نیاز به این آپدیت های جدید دارند بخاطر همین تصمیم گرفتیم تمام فریمورهایی که منتشر می شوند را در قالب یک پست که به مرور زمان آپدیت می شود قرار دهیم. سعی میکنیم تمام فریمورهایی که قرار میدهیم از گروه های معتبری مثل Habib، Rebug و …. باشند. با نصب این فریمورهای جدید دیگر نیازی به دنبال فیکس بازی ها ندارید و میتوانید با استفاده از برنامه هایی مثل برنامه مولتی من بازی مورد نظر خود را بدون هیچ دردسری اجرا کنید.

هت دانلود فریمور و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

آموزش نصب :

ابتدا فریمور مورد نظر خود را از لینک زیر دانلود کنید. پس اینکه دانلود تموم شد فایل رو Extract کنید و اسم فایل اپدیت را با عملیات Rename به PS3UPDAT.PUP ( باید با حروف بزرگ تایپ شود) تغییر نام دهید. در یک فلش مموری با فرمت فت ۳۲ یک Folder به نام PS3 ( باید با حروف بزرگ تایپ شود) بسازید و در پوشه PS3 یک Folder دیگر به نام UPDATE ( باید با حروف بزرگ تایپ شود) ساخته و Firmware را که PS3UPDAT.PUP می باشد در پوشه UPDATE کپی کنید و فلش رو به دستگاه وصل کنید. بهتره فریمورها رو از طریق منو ریکاوری نصب کنید تا مشکلی برای شما پیش نیادش. برای رفتن به منو ریکاوری کارهای زیر رو انجام بدهید. ۱- اول از همه PS3 رو خاموش کنید به طوری که چراغ قرمز روشن باشه. ۲- حالا دستتونو انقدر روی دکمه Power نگه دارید تا دستگاه یک بار روشن و دوباره خاموش بشه. ۳- دوباره دستتونو روی دکمه Power نگه دارید تا چراغ سبز بشه و وقتی که سبز شد دستتونو همچنان روی دکمه نگه دارید تا ۲ تا بوق پشت سر هم بزنه و بعد دستتونو از روش وردارید. ۴- دسته رو با کابل usb به کنسول وصل کنید (حتما باید با کابل باشه) ۵- دکمه PS رو که روی دسته هست رو فشار دهید حالا وارد منوی ریکاوری میشید. در این منو گزینه System Update رو انتخاب کنید( حواستون باشه که دیسک ارجینال بازی در دستگاه نباشه که ممکنه هک دستگاه شما بپره و دیگه نشه کاریش کرد) حالا صبر کنید تا دستگاه فریمور داخل فلش رو شناسایی کنه و به طور خودکار شروع به نصب اپدیت کنه. ( در هنگام اپدیت نباید برق قطع بشه که ممکنه مشکلاتی برای دستگاه پیش بیاد). بعد این نصب اپدیت تموم شد بهتره مولتی من خودتون رو پاک کنید و این ورژن هایی که در زیر قرار می دهیم را نصب کنید تا بدون هیچ مشکلی تمام بازی ها رو اجرا کنید.

تذکر :

ممکنه تعدادی محدودی بعد از نصب فریمورها با مشکل مواجه شوند که از همین الان میگیم هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرابی و یا وقوع مشکلاتی در عملیات نصب نداریم و مسئولیت با خودتون هستش. پس اول تصمیم خودتون رو بگیرید و بعد اقدام کنید. در ضمن این فریمور روی کنسول هایی که هک سخت افزاری هستند قابل نصب نیست. همچنین روی اپدیتهای رسمی ۳٫۵۶ به بالا نیز قابل نصب نمی باشد. خواهشا اول متن و نظرات رو با دقت بخونید و بعد سوال بپرسید. به سوالات بی مورد و تکراری نیز جواب داده نمیشه.

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

REBUG 4.80.1 REX

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

multiMAN 04.80.00 BASE

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

Ferrox 4.80 COBRA 7.3 NOBD

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

Rebug 4.82.1 Cobra 7.54 LITE

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

multiMAN 04.82.00 BASE

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود