دانلود مراسم The Game Awards 2016

The Game Awards 2016 | تاپ 2 دانلود

دانلود مراسم The Game Awards 2016

بدون شک The Game Awards، اسکار بازی های ویدئویی است. مراسمی که به راحتی و با انتخاب هایش، رده بندی بهترین بازی های سال در سایت های مختلف را دچار تغییرات فراوانی قرار می دهد. از آن عجیب تر، حضور منتقدان درجه یک در بین داوران این مراسم است. The Game Awards مهم ترین مراسم پایان سال برای دنیای بازی های رایانه ای میباشد چرا که در این مراسم تمامی بزرگان صنعت گیم در کنار یکدیگر جمع میشوند و طبق رای هایی که اخیرا صادر شده بهترین بازی های سال را انتخاب میکنند و بسیاری از مهمترین بازی ها در این مراسم نمایش داده میشوند همچنین در کنار معرفی احتمال این که بازی های جدید توسط کمپانی های معروف معرفی شود امکان دارد چرا که میتواند بهترین محیط را محیا کند که همه با بازی که در دست ساخت میباشد به خوبی آشنا شوند.

جهت دانلود مراسم و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

کیفیت ۷۲۰p

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

==============================

کیفیت ۱۰۸۰p

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: –