دانلود مراسم The Game Awards 2017

دانلود مراسم The Game Awards 2017

در اواخر سال میلادی ۲۰۱۴ مراسم باشکوه و بزرگی تحت عنوان The Game Awards توسط آقای جف کیهلی (Geoff Keighley) در ایالات متحده آمریکا برگزار شد که در جریان آن داوران و بازیکنان به انتخاب بهترین عناوین ویدیویی هر گروه پرداختند و در نهایت، جوایزی به سازندگان و توسعه دهندگان بازی های برتر اعطا کردند. از آن سال به بعد، آقای جف کیهلی کماکان به برگزاری این مراسم ادامه داد، به طوری که امروزه این نمایشگاه به یکی از بهترین و پرمخاطب ترین مراسم صنعت گیم تبدیل شده و امسال نیز شاهد برگزاری آن در شهر لاس وگاس آمریکا هستیم.

در جریان این مراسم ضمن رونمایی از چند بازی ویدیویی جدید، اجرای زنده موسیقی راک و استریم زنده برخی از بازی ها، داوران برندگان نهایی هر دسته بندی را اعلام و جوایزی به توسعه دهندگان اعطا می کنند. سپس، به مناسبت برگزاری رویداد The Game Awards 2017 تخفیف ویژه ای تحت رویداد فروش ویژه جوایز بازی ها (Game Awards Sale) در تمامی شبکه ها و فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو، استیم و غیره بر روی عناوین ویدیویی حاضر در این مراسم اعمال می شود.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

کیفیت ۴۸۰p

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

کیفیت ۷۲۰p

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

کیفیت ۱۰۸۰p

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: –