دانلود مستند BBC – Jungle Atlantis 2014

BBC - Jungle Atlantis | تاپ 2 دانلود

دانلود مستند BBC – Jungle Atlantis 2014

دانلود با کیفیت ۷۲۰p HDTV

نام مستند : Jungle Atlantis

سال تولید : ۲۰۱۴

تولید کننده : BBC

زبان : انگلیسی

فرمت : MKV

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

رزولوشن : ۱۲۸۰×۷۲۰

مدت زمان هر قسمت : ۵۹ دقیقه

معرفی مستند :

هر سال میلیون ها توریست از سراسر دنیا و از کشور های مختلف برای دیدن Angkor Wat در کامبویا (Cambodia) سفر می کنند . شاید دلیل اصلی این سفر ویژگی های بسیار خاص در طراحی این مکان است که بسیاری را جذب خود می کند . اما چیزی که بسیاری از آن مطلع نیستند این است که شکوه و زیبایی این مکان در هزار سال قبل بیش از حال بوده و عظمتی چندین برابر داشته . طراحی این مکان به گونه این بوده که همچون یکی از پیشرفته ترین شهر ها عمل می کرده و ساکنین بسیاری را در خود جای می داد . اینبار تیم مستند BBC اقدام به جمع آوری تیمی از دانشمندان کرده تا راز های این مکان را به کمک آن ها بازسازی و به تصویر بکشد .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط مستند Jungle Atlantis :

BBC - Jungle Atlantis | تاپ 2 دانلودBBC - Jungle Atlantis | تاپ 2 دانلودBBC - Jungle Atlantis | تاپ 2 دانلودBBC - Jungle Atlantis | تاپ 2 دانلودBBC - Jungle Atlantis | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود قسمت اول :

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود قسمت دوم :

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: BBC