دانلود مستند BBC – Shooting Bigfoot: America’s Monster Hunters 2014

Shooting Bigfoot: America's Monster Hunters | تاپ 2 دانلود

دانلود مستند BBC – Shooting Bigfoot: America’s Monster Hunters 2014

نام مستند : America’s Monster Hunters

سال تولید : ۲۰۱۴

تولید کننده : BBC

مدت زمان : ۹۲ دقیقه

رزولوشن : ۸۳۲x468

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

فرمت : MKV

اطلاعات مستند :

پا گنده ها یکی از موجودات میمون مانند و هیکل بسیار بزرگی هستند که سال هاست یکی از موضوعات فیلم سازان و مستند سازان است . بسیاری بر این باورند که این موجود وجود دارد و مدارک بسیاری نیز ارائه می دهند و بسیاری از کارشناسان و دانشمندان وجود این موجود را امکان پذیر نمیدانند . اینبار تیم BBC به گروهی از شکارچی ها پیوسته است که سال هاست در پی شکار پا گنده هستند . Tom Biscardi یکی از اعضای اصلی این گروه بیش از ۳۷ سال است که برای شکار این موجود تلاش می کند و در این راه تکنیک های بسیاری را ارائه داده است . تیم BBC با این گروه همراه شده تا شاید پس از سال ها وجود پاگنده ها برای همگان آشکار شود .

برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط مستند به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط مستند America’s Monster Hunters :

Shooting Bigfoot: America's Monster Hunters | تاپ 2 دانلود Shooting Bigfoot: America's Monster Hunters | تاپ 2 دانلود Shooting Bigfoot: America's Monster Hunters | تاپ 2 دانلود Shooting Bigfoot: America's Monster Hunters | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: BBC