دانلود مستند Channel 5- 50 Shocking Facts About Diet and Exercise 2013

Channel 5 - 50 Shocking Facts About Diet and Exercise | تاپ 2 دانلود

دانلود مستند Channel 5- 50 Shocking Facts About Diet and Exercise 2013

نام مستند : ۵۰ Shocking Facts About Diet and Exercise

سال تولید : ۲۰۱۳

تولید کننده : Channel 5

مدت زمان : ۹۴ دقیقه

زبان : انگلیسی

فرمت : MP4

رزولوشن : ۱۲۸۰x720

کیفیت : HDTV

فریم ریت : ۲۵ FPS

اطلاعات مستند :

آیا تا به حال فکر کردید که عادت غذایی شما چقدر سالم است ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ورزش و عادت غذایی که در طول روز انجام می دهید و برای آن برنامه ریزی کرده اید نه تنها می تواند موجب سلامت شما نشود بلکه حتی می تواند موجب نتیجه ای عکس خواهد شد ؟ در این مستند از تیم Channel 5 با عنوان ۵۰ Shocking Facts About Diet and Exercise که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد ۵۰ حقیقت شوک آور را در باره غذایی که می خورید و عادت هایی که دارید خواهید دید که نه تنها می تواند زندگی شما را به طور کل تغییر دهد ، بلکه می تواند به شما اثبات کند که با این که هدف شما بهبود سلامت خودتان بود ، اما با این حال بیشتر به خود صدمه زده اید . اگر شما نیز به سلامت خود اهمیت می دهید این مستند را از دست ندهید .

برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط مستند به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط مستند ۵۰ Shocking Facts About Diet and Exercise :

Channel 5 - 50 Shocking Facts About Diet and Exercise | تاپ 2 دانلود Channel 5 - 50 Shocking Facts About Diet and Exercise | تاپ 2 دانلود Channel 5 - 50 Shocking Facts About Diet and Exercise | تاپ 2 دانلود Channel 5 - 50 Shocking Facts About Diet and Exercise | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Channel 5